G Suite відтепер Google Workspace: оновлення та нові можливості для бізнесу

G Suite, що раніше мав назву Google Apps for Work і Google Apps для вашого домену, знову зазнав оновлень. Тепер пакет даного спеціалізованого хмарного забезпечення називається Google Workspace та пропонує корпоративним клієнтам ще більше можливостей для бізнесу, детальніше тут. До Google Workspace входить: Google Meet, Gmail, Google-календар, Google-диск та Google-документи. Зрештою всі ці додатки отримали певні оновлення. В Україні єдиним офіційним партнером Google є компанія Cloudfresh, котра пропонує продаж та інтеграцію в тому числі і Google Workspace.

Переродження G Suite: основна мета оновлень

На сьогодні, дуже багато компаній перейшли на дистанційну роботу. Відтак якісна комунікація співробітників, що працюють з дому, стала найважливішим нюансом від котрого залежать загальна ефективність роботи колективу. Google завжди відрізняються моментальним реагуванням на запит клієнтів, тож і в даному випадку глобальні оновлення пакету хмарного забезпечення це всього лиш якісна реакція на потреби користувачів.

Відтак, переродження відбулося з метою допомогти компаніям краще організувати свою роботу в залежності від умов праці. З новим Google Workspace якісно та ефективно працювати з усіма додатками можна незалежно від потужності та новизни гаджету, котрим ви користуєтесь.

Оновлення стосуються як візуальної частини так і внутрішніх інструментів. З’явилося багато додаткових опцій, котрі роблять роботу з Google Workspace набагато комфортнішою та продуктивнішою. Зокрема, якщо говорити про загальні оновлення, то ось чого вони торкнулися в першу чергу:

  • Новий інтерфейс користувачів. Відтепер всі робочі інструменти знаходяться в одному місці, що дозволяє співробітникам обговорювати робочі питання паралельно переглядаючи актуальні документи, таблиці чи презентації. Можна забути про десятки вкладок, нова опція “картинка в картинці” дозволяє бачити та керувати всіма процесами одночасно;
  • Нові підписки. Наразі Google пропонують дві індивідуальні підписки, з котрих кожна компанія може обрати найбільш відповідну для неї. З 2021 року з’явиться третій варіант підписки зорієнтований на тих, хто користується виключно мобільними пристроями.
  • Новий фірмовий стиль. Ребрендингу зазнали і фірмові іконки, котрі тепер привертають увагу яскравими та насиченими кольорами.

Нові можливості оновленого G Suite

Вищеописані оновлення можна схарактеризувати, як дуже узагальнені. Якщо говорити про конкретні новинки та нові опції, то доцільно описати їх у відношення до кожного додатку. Відтак, зміни з’явилися у Gmail, Meet, Drive, а також деякі оновлення торкнулися загальної роботи адміністраторів.

  1. Meet. Відтепер спілкуючись по відеозв’язку з’явилася можливість розмити фон позаду себе, або ж встановити на його місце будь-яку картинку. Також, ви можете відмітити тих користувачів, котрі не повинні долучатися до ваших конференцій і у майбутньому вони більше не зможуть цього зробити. Ну і з’явилася можливість вибірково додавати користувачів до відеодзвінка;
  2. Gmail. Відтепер в Gmail можна змінювати свій статус:”На місці”, “Відсутній”, чи “Не турбувати”. Всі знатимуть чи є ви на місці в момент відправки вам важливого листа;
  3. Drive. Відтепер стало ще простіше і швидше надавати доступ користувачам до файлів.

Це далеко не всі оновлення, котрі торкнулися G Suite. Оновлений Google Workspace це принципово новий рівень роботи з хмарними сервісами.