Як узнати конкуренцію ключових слів

Для того, щоб дізнатися рівень конкуренції ключових слів, можна скористатися інструментами для аналізу SEO. Одним з найпопулярніших таких інструментів є Google Keyword Planner. Цей безкоштовний інструмент дозволяє знайти ключові слова, що підходять для вашого бізнесу, а також перевірити їх рівень конкуренції.

Щоб скористатися Google Keyword Planner, необхідно мати обліковий запис Google AdWords. Після входу до свого облікового запису, ви можете ввести ключове слово, для якого хочете дізнатися рівень конкуренції, та побачити рівень конкуренції за масштабом від низької до високої. Крім того, інструмент показує пропозиції ставок на рекламу для кожного ключового слова, що також може дати загальне уявлення про конкуренцію на ринку.

Також існують інші платні та безкоштовні інструменти для аналізу SEO, такі як SEMrush, Ahrefs, Moz, які надають додаткові функції та детальну інформацію про конкуренцію ключових слів.