Big Data, персоналізація, соціалізація і глобалізація

Поняття Big Data активно обговорюється фахівцями, оскільки зараз більшість крупних магазинів відстежують і аналізують дані про клієнтів. Суть даного тренду полягає в збільшенні ролі цієї інформації. Її багато, і вона досить складна. Така інформація є дуже цінною для маркетингу. Якщо її правильно зібрати і застосувати, то можна значно підвищити конверсію і суму чеків. Це стосується рекомендацій, реклами і персоналізації. Все грунтується на Big Data.

Ми можемо добувати інформацію з різних джерел: комп’ютера, планшета, зовнішніх сайтів. Кожне з них надає різні дані: історія відвідин, дії, середній чек, регулярність покупок, смак і безліч інших ознак. Всі ці дані доцільно об’єднати в систему, розробити алгоритми прогнозування і давати клієнту певні дані в певних об’ємах тоді, коли він їх потребує. Систему можна і потрібно покращувати, і вона приноситиме великий прибуток. Давайте пофантазуємо і спробуємо уявити недалеке майбутнє. Незабаром магазин розумітиме нас краще, ніж близький друг. Інформація про нас залишається в Інтернеті і накопичується щодня в різних місцях. Психологи здатні творити дива, користуючись лише математичними прийомами і цими даними.

Персоналізація

Саме Big Data ліг в основу персоналізації – особливого інструменту особистого мерчендайзингу та інших, обширніших сфер. Нещодавно персоналізувати магазини було складно. Як правило, доводилося використовувати інформацію, що знаходиться в особистому кабінеті. Наприклад, вказала людина регіон і магазин, надала товари і вартість для цього регіону. Зараз із впровадженням Big Data магазин легко налаштувати під визначеного клієнта. Сучасні технології дозволяють не лише розуміти покупця, але й прогнозувати його дії.

Для цих цілей використовують спеціальні сервіси і програмне забезпечення, які можна об’єднати з сайтом інтернет-магазину, можете замовити cтворення інтернет-магазину в Lemarbet.com. Подібні механізми вельми популярні в крупних компаніях. Наприклад, в Оzon.ru більше 25% продажів відбулися завдяки персоналізації.

Соціалізація

Це тенденція останніх років, яка постійно розвивається. Електронна комерція стає соціальною, якщо люди впливають на інших людей з метою покупки, незалежно від того, відбувається це усвідомлено чи ні. Тенденція прослідковується на прикладі інтеграції соцмереж з інтернет-магазинами (віджети, лайки і вхід через соцмережу) і соціалізації магазинів. Електронна комерція зростає в соціальних мережах, починаючи від продажів на сторінках Мережі і закінчуючи маркет-майданчиками на їхніх же ресурсах.

Глобалізація

Крупні світові мережі відкривають відділення і партнерські угоди в багатьох країнах. Зрозуміло, що регіональні інтернет-магазини дуже потерпають від цього. Їм доводиться знижувати вартість, розширювати асортимент, покращувати сервіс, працювати над сайтом. Наприклад, eBay підписав контракт із Wikimart. Це дозволяє швидше постачати товари на російський ринок.