Маршрутна реформа у Вінниці: перевізники «викинули білий прапор»

Керівники двох профільних асоціацій перевізників офіційно оголосили про припинення протистояння з мерією. Кажуть – готові спільно з владою працювати над проблемним моментами транспортної реформи, і додають – нова система показала свою життєздатність

Давайте їздити дружно. Акцій протесту проти нової транспортної реформи більше не буде. Якщо під час перших своєї прес-конференції перевізники говорили про недоліки зміни схеми руху вінницького транспорту, то під час останньої – повідомили – схема спрацювала і офіційно оголосили про припинення протистояння з мерією.

З травня, транспортна реформа з тестового варіанту, скоріш за все, перейде в постійний. Тож, вінничанам залишається сподіватись, що зміни, яких зазнає схема за півтори місяці, будуть на краще.

«Система спрацювала»
Загалом, вся прес-конференція проходила в доволі специфічній атмосфері – не вистачало лише білого прапору.
– Спочатку, ми як і багато вінничан з настороженістю сприйняли запровадження нової схеми маршрутних перевезень, – сказав сьогодні, 12 березня, голова обласної асоціації перевізників Андрій Ковальов. – Проаналізувавши перші 20 днів транспортної реформи днів, ми дійшли висновку, що Трамвайно-тролейбусне управління практично впоралось з перевезенням основної маси пасажирів, за рахунок підготовки та резерву транспорту, який додатково виїхав на лінії. Система показала свою життєздатність.

Без роботи – 150 вінничан
На даний момент, за даними перевізників, внаслідок запровадження нової схеми руху транспорту, без роботи опинилось близько 150 вінничан: перевізники, водії, лікарі, техперсонал.
– Усім їм потрібна робота, і на жаль, на сьогодні ми не бачимо іншого шляху їх працевлаштування, крім працевлаштування їх в схемі перевезень, – каже Андрій Ковальов. – У частини з них – кредити. Хтось уже виставив своє авто на продаж. Тому, власне, ми і просимось в робочу групу, адже знаємо, як цих людей можна забезпечити роботою в умовах нової схеми руху. У нас є великий досвід роботи, в тому числі в питаннях GPS-навігації, яким ми готові поділитись.

Робоча група
– Ми готові приєднатись до пошуку шляхів створення нормальної системи перевезень і через це припиняємо протистояння, яке тривало останні місяці, – каже Андрій Ковальов. – Ми погоджуємося. Що маршрутні таксі можуть бути інтегровані в єдину систему пасажирських перевезень. Водночас, в процесі тестування і моніторингу нової системи стали помітні і її вади. Над ними ми готові працювати спільно з владою і в черговий раз звертаємось до міської влади з проханням включити нас в робочу групу. Сьогодні ми бачимо моменти, які потребують вирішення.
– Найбільше питань по Старому місту, Кореї, Пятничанах і Сабарову, – каже голова міської асоціації перевізників «Маршрут» Андрій Дядіков. – Ми вже розробили свої пропозиції і передали їх в мерію. В них йде мова про можливе відновлення таких маршрутів як київська-Педучилище, Вишенька-Київська, а також прямі маршрути з Кореї і П’ятничан, тощо.

Проблема залишилась
За словами перевізників, на серед найбільш проблем, які залишились на сьогодні – це вимушені пересадки та подекуди подорожчання вартості проїзду. Незважаючи на те, що в свій час мер Володимир Гройсман заявляв, що в процесі тестування транспортна реформа не зазнаватиме суттєвих змін, перевізники просять розглянути можливість зміни деяких маршрутів.
– Справа в тому, що багато перевізників, які працюють на під’їзних маршрутах скаржаться на невелику рентабельність. Точніше вона знизилась приблизно на половину, – каже Андрій Дядіков. – В таких умовах, коштів, які отримують перевізники, вистачає хіба що на оплату поточних витрат. Якщо ситуація не зміниться – багато хто може просто припинити свою роботу. Тому це платня потребує вирішення.

Судовий позов можуть забрати
29 березня суд має розглянути позов перевізників до мерії, щодо неправомірності прийняття рішення про нову схему руху транспорту. В свій час перевізники оголошували, що в мерії їм натякали на можливість компромісу, якщо вони заберуть позов. За словами Андрія Дякікова, це питання вони ще не вирішили.
– До суду у нас фактично є ще два тижні, – каже він. – Фактично ми подавали позов з метою захисту інтересів вінничан і перевізників. Якщо ми будемо включені до робочої групи і відстоювати ці інтереси там, потреба в судовому позові відпадає сама собою.

 

 

Залишити відповідь