Посилання на інших сайтах можуть відігравати важливу роль у підвищенні авторитету та рейтингу вашого веб-ресурсу в пошукових системах. Один із способів отримання зовнішніх посилань (беклінків) – це співпраця з сайтами донорами посилань. Проте, не кожен веб-ресурс може стати якісним донором посилань. Якщо ви плануєте розвивати свою стратегію пошукової оптимізації шляхом отримання буклінків від інших майданчиків, вам варто враховувати певні параметри, якими має відповідати сайт донор посилань. У цій статті ми розглянемо основні критерії вибору якісних майданчиків для отримання беклінків.
Вік сайту
Вік майданчика є важливим фактором, оскільки він показує, що сайт існує вже досить довго і є надійним. В ідеалі, вік сайту донора повинен бути не менше 1 року. Google використовує вік майданчика в якості одного з факторів ранжування в пошуковій системі. Веб-ресурси з більшою історією, як правило, мають більш високий авторитет і релевантність, ніж молоді сайти донори.
Тематика сайту
Тематика донора повинна збігатися з тематикою вашого сайту. Це допоможе посилити релевантність вашого веб-ресурсу для пошукових систем. Якщо ви просуваєте сайт про туризм, то вам краще отримати посилання з майданчиків про туризм, ніж з веб-ресурсів про спорт.
Якість контенту
Пошукові системи цінують якісний оригінальний контент. Донорський сайт із добре дослідженим, інформативним і привабливим вмістом, швидше за все, вважатиметься авторитетним і надійним. Оцініть якість вмісту на сайті донора, щоб переконатися, що він відповідає вашим стандартам.
Сайт донор з якісним контентом, який регулярно оновлюється, буде більш авторитетним, ніж майданчик з низькоякісним застарілим контентом. Ви можете самостійно подивитись, чи часто веб-ресурс додає нові статті. Наприклад, на інформаційному порталі GOSTA ви можете одразу побачити як часто публікується новий контент по датах публікацій.
Авторитет домену (DA)
Авторитет домену – це метрика, розроблена Moz, яка кількісно визначає загальну силу та авторитет домену. Високий DA вказує на те, що сайт-донор, швидше за все, матиме високий рейтинг у пошукових системах. В ідеалі вам потрібні посилання із сайтів із вищим DA – від 20, але пам’ятайте, що релевантність не менш важлива.
Трафік
Важливо враховувати трафік, який отримує сайт донор. Майданчик із більшим трафіком потенційно може спрямувати більше відвідувачів на ваш веб-сайт через посилання. Такі інструменти, як SimilarWeb або Google Analytics, можуть допомогти вам оцінити відвідуваність сайту донору.
Кількість посилань на сторінці статті
Надмірна кількість вихідних посилань на сторінці, де буде розміщена ваша стаття, може зменшити цінність вашого посилання. Сторінка, яка посилається на сотні інших сайтів, може не мати такого високого значення SEO, як сторінка з меншою кількістю вихідних посилань. Тому одразу оцініть, чи буде багато зайвих вихідних посилань з сайту донору на сторінці розміщеню вами статті.
Заспамленість
Уникайте майданчиків, які використовують тактику створення спам-посилань, як-от ферми посилань, платні посилання або надмірне наповнення ключовими словами. Посилання з таких веб-ресурсів можуть зашкодити SEO вашого сайту.
Індексація
Переконайтеся, що сторінки на сайті донора можуть індексуватися пошуковими системами. Сторінки, заблоковані robots.txt або позначені атрибутом “nofollow”, не мають значення для SEO. Дуже важливо, щоб пошукові системи могли просканувати та проіндексувати сторінку з вашим посиланням, та лінки мали атрибут “dofollow” – лише в такому випадку сайт-донор поділиться своєю вагою з вашим ресурсом та допоможе збільшити його авторитет.