Крауд-маркетинг – ефективний інструмент для залучення клієнтів!

Кожен сучасний бізнес докладає багато зусиль, щоб привернути увагу потенційних клієнтів. Кількість рекламних кампаній та оголошень просто вражає. За таких умов викликати справжній інтерес в цільової аудиторії буває важко. 

Проте, безпрограшним варіантом завжди є нативна або прихована реклама. Цей метод називається крауд-маркетинг. Його переваги вже оцінили десятки компаній і популярність продовжує зростати. Пропонуємо дізнатися, чому варто замовити крауд, та що він являє собою.

В чому суть крауд-маркетингу?

Щоб зрозуміти, на що направлений цей метод просування, варто спочатку розглянути сферу його використання. Крауд застосовується на спеціальних платформах, де користувачі можуть активно спілкуватися між собою. До них відносяться блоги, форуми, спеціалізовані сайти та інші майданчики. Важливим аспектом є те, що це обов’язково мають бути ті ресурси, на яких присутні представники цільової аудиторії.

Такі вимоги обумовлені специфікою крауду. Суть методу полягає в тому, щоб розмістити посилання на бренд чи згадати його назву на одній з таких платформ. Робиться це звичним для обраного ресурсу шляхом. Тобто, це можуть бути коментарі або відгуки зі згадкою певної компанії або навіть товару/послуги. Щоб досягти бажаного результату, необхідно обрати майданчик, на якому підтримується активність.

Це дуже легко перевірити. Достатньо переглянути дати останніх публікацій та кількість коментарів під ними. Відібрати тематичні ресурси за такими критеріями буває непросто. Саме тому, цю справу варто довіряти кваліфікованим агентствам. Одним з них є Links-Stream, яке пропонує широкий спектр послуг по просуванню. Фахівці беруть всі турботи щодо пошуку майданчиків, створення релевантних згадок та розміщення їх на обраних ресурсах.

Професійний підхід забезпечує отримання якісних та швидких результатів. Таким чином можна швидко оцінити всі переваги крауд-маркетингу. Серед них можна виділити підвищення впізнаваності, збільшення відвідуваності, покращення позицій в пошуковій видачі та органічний трафік.

Які види посилань використовуються для крауд-маркетингу?

Цей метод просування передбачає використання різних видів посилань. Кожен з них направлений на досягнення окремої цілі. Ось основні з них:

  • Відгуки на спеціалізованих сайтах. Люди часто перед покупкою якогось товару переглядають відгуки і на основі отриманої інформації роблять вибір. Розміщення згадок в такому форматі є ненав’язливим поштовхом до розгляду пропозиції певного бренду.
  • Коментарі з активними посиланнями. Це стандартний різновид крауд-маркетингу. Він передбачає використання інтегрованого посилання на сторінку в соцмережі, сайт або інший ресурс.

Крім цього, фахівці можуть використовувати назви без вбудованих посилань. Такі згадки не дають можливості перейти на відповідний ресурс. Зацікавленій особі потрібно самостійно шукати його. Проте, коментарі без посилань мають одну важливу перевагу – вони не сприймаються, як рекламні.

Які б посилання не використовувалися, крауд-маркетинг обов’язково допоможе досягнути бажаних результатів.