Грамотне просування сайту – запорука успіху вашого бізнесу!

Просування-сайтів-у-Львові-300x300Мало створити сайт, потрібно зробити його відвідуваним. Адже якщо ваш ресурс просто висить в мережі, і на нього ніхто не заходить, то такий сайт неефективний. Для того, щоб він став відвідуваним Вам необхідне просування сайту, яке, звичайно, неможливо без урахування факторів ранжирування пошукових систем.
Просування сайту збільшує приплив цільових відвідувачів, а значить і обсяг продажів. Саме вміння управляти основними факторами ранжування дасть Вам можливість зробити Ваш web-ресурсу найкращим!
Просування сайтів у Львові
Вимоги пошукової системи Yandex до сайтів:
1. НАЯВНІСТЬ КЛЮЧОВИХ СЛІВ. В title обов’язково повинні бути ключові слова, в іншому випадку досягти топа буде важко, якщо взагалі можливо.

2. ВИЗНАЧЕННЯ пошукових запитах для СТАТЕЙ. На сайті wordstat.yandex.ru підбирається більш запитуваний варіант, також на yandex.ru перевіряється ступінь освоєності представленого запиту.

3. НАЯВНІСТЬ Description. Даний тег обов’язковим не є, але опускати його також не рекомендується, тим більше що сниппет іноді береться Яндексом саме з Description.

4. КЛЮЧОВІ СЛОВА В Keywords. Зустрічаються на сторінці ключові слова повинні бути присутніми в Keywords. Але неправильним буде і перерахування великої кількості ключових слів, яких немає на сторінці, навіть якщо вони відносяться до теми.

5. КЛЮЧОВІ СЛОВА ВИДІЛЕНІ тегами h1-h6. Вважають, що ключовим словом необхідно бути присутнім в тегах h1-h6 також, як і в title.

6. Ієрархія ЗАГОЛОВКІВ І АБЗАЦІВ. Є думки, що після заголовка обов’язково повинен йти абзац з текстом. Також є думки, що ключові слова зустрічаються в абзаці і присутні в заголовку перед цим абзаців – надають більшу релевантність документа.

7. НАЯВНІСТЬ ОПИСУ до картинки. Мається на увазі наявність параметра alt до картинок в html тезі img. Взагалі це дуже важливий параметр, завдяки якому Яндексу вдається ранжувати свій пошук в картинках (images.yandex.ru).
Вимоги пошукової системи Google до сайтів:

1) КЛЮЧОВЕ СЛОВО В TITLE. Є дуже важливим моментом, тому що висновок тайтла здійснюється в пошуку і людям потрібно бачити, про що він. Тобто після прочитання повинно виникнути бажання клікнути. Що стосується структури, то Тайтл повинен бути коротким – 6-7 слів, ключове слово якомога ближче до початку.

2) ВІК САЙТУ. Мається на увазі час що минув з початку індексації сайту пошуковими системами. Є значним фактором, особливо якщо сайт молодше 1 року.

3) НАЯВНІСТЬ ПОСИЛАНЬ. Наявність посилань є умовою представлення сайту на перших позиціях пошукових систем. Рекомендоване їх число 100-120, але приріст їх кількості слід виробляти поступово, в іншому випадку вони не будуть враховуватися пошуковою системою, зважаючи спеціально накрученими (контрольний вибух).

4) Щільність КЛЮЧОВИХ СЛІВ. Визначається як співвідношення повторень ключового слова до загальної кількості слів на сторінці (вважається оптимальною щільність 2-4%)

5) НАЯВНІСТЬ В URL транслітерувати (НАПИСАНОГО латиницею) Ключові слова;

6) МОВУ документа.В Франції, наприклад, будуть краще ранжуватися французькі тексти, в Україні, відповідно, російські.

7) УНІКАЛЬНІСТЬ КОНТЕНТУ. Є запорукою досягнення високих позицій при ранжируванні.

8) СКЛАДАННЯ ОПИСУ (DESCRIPTION). Невеликий анонс статті (максимум 160 символів). Точний пошуковий запит в анонсі вказується один-два рази. Також один раз пошуковий запит може бути точним, а другий – мати близьку словоформу.
У даній статті розглянуті всі основні групи факторів, що позитивно впливають на ранжування в пошукових системах Яндекс і Google, використовуючи які можна скласти досить просту формулу просування сайту в пошуковій системі. Виглядає вона так: авторитетний домен +  хороший сайт + високий траст + поведінкові чинники. Однак, застосування цієї простої формули на практиці зажадає значних витрат часу і грошей.
Ваш сайт може стати ефективним бізнес-інструментом, щодня привертає потенційних клієнтів. І мені  відомо, як домогтися цього результату. Я даруємо вам ефективне рішення, яке дозволить Вам максимально просунути Ваш сайт, використовуючи приховані можливості збільшення його конверсії, збільшення кількості продажів, а значить і збільшення прибутку.

Автор: Олег Ковтало, фрілансер, бізнес тренер