Представляємо найактуальніші тренди SEO, які допоможуть оптимізаторам бути у 2022 році у всеозброєнні.
Регулярні оновлення алгоритмів Google
Розробники Гугла систематично радують постійними апдейтами, але далі їх буде ще більше. За кожним напрямком регулярно з’являються оновлення. Завдання SEO-фахівців – постійно відстежувати заплановані зміни, покращувати сайт під вимоги Google.
Вплив мобільної адаптації сайту на видачу в десктопі
Кількість користувачів смартфонів зростає, тому тренд Mobile First виходить на новий рівень для SEO 2022. Мобільна адаптація буде зосереджена на таких напрямках:
- Оптимізація дизайну сайту для автоматичної адаптації під будь-який розмір екрану.
- Розробка окремого додатка для стягування й установки на iOS та Android
- Вибір дизайну для веб-ресурсу або програми, що спрощує мобільний доступ, навігацію.
У листопаді 2021 року розробники повідомили про майбутній вихід нового апдейту – Desktop Page Experience. Його суть полягає у тому, що значимість користувацького досвіду в ранжируванні сторінок все більше зростає. Наприклад, ще більше впливу на цінність веб-ресурсу надає адаптивність під мобільні пристрої. Тобто оптимізовані під мобільний пошук сторінки поліпшують ранжування десктопних версій. Саме час зайнятися адаптацією. Вже в лютому 2022 року почнеться перехід на нові алгоритми, як повідомляє Google Search Console.
Тільки релевантний контент
Оптимізація контенту нарешті наздожене його створення. Вже немає сенсу публікувати все більше й більше матеріалу у конвеєрному режимі, коли наявні тексти погіршуються або зовсім не оптимізовані належним чином.
- Обов’язково потрібно додавати заголовки, структурувати статті, щоб ботам було простіше їх індексувати й сканувати.
- Розмір контенту повинен відповідати темі, а сам текст бути корисним. Крім того, наголос на різні типи мультимедіа – відео, аудіо, інфографіку допоможе підтримувати залученість.
Важливість аналітики
Потрібно збирати й аналізувати максимум даних про споживачів. Це допоможе формувати точну семантику, відповідаючи на питання:
- Які товари найбільш популярні.
- Чого потребує й чим розчарований споживач.
- Які є переваги по продуктах, товарах, послугах.
У SEO 2022 маркетологам варто прийняти цінність даних бізнес-аналітики, перетворювати їх на переваги для бізнесу. Наприклад, працювати на підвищення впізнаваності бренду, формувати ефективні кампанії щодо залучення клієнтів.