Що потрібно знати початківцям про лінкбілдінг?

Сьогодні я б хотів розповісти про таку невід’ємну частину розкрутки будь-якого сайту, як лінкбілдінг. Саме просування сайту за допомогою зовнішніх посилань вже не один рік являється найкращим способом швидко підняти рейтинг та покращити позиції у результатах органічної видачі. Але варість такого процесу в агентствах рідко коштує менше, ніж 20000-25000 гривень на місяць. Саме тому актуальною як ніколи сьогодні є розкрутка сайту власними силами. Тож далі ми поговоримо про основи лінкбілдінгу для початківців.

Що таке лінкбілдінг?

Лінкбілдінг – це процес, який включає в себе створення маси зовнішніх посилань для сайту, шляхом розміщення зворотних посилань на свій ресурс на авторитетних та експертних сайтах, з високим рівнем довіри з боку пошукових систем.

Кінцева мета лінкбілдінгу, як процесу, це покращення позицій сайту в результатх пошукової видачі Google, підвищення його рейтингу, а також дуже важливих E-A-T факторів.

Чому лінкбілдінг такий важливий для розкрутки сайту?

  • Без достатньої кількості якісних беклінків, просто неможливо зайняти високі позиції в результатах органічного пошуку. Нажаль, та це перевірений роками факт, що посилання найбільше впливають на ранжування ресурсу.
  • За допомогою посилань ви покращуете авторитетність, експертність та показуєте пошуковій системі Google, що ваш сайт користується визнанням серед інших користувачів. Так, це все робиться штучно, але що поробиш, коли такі правила гри і їх доводиться приймати, хочеш ти цього чи ні.
  • Ну і по-третє, за допомогою зворотних посилань, ви зможете підняти вашу інформаційні статті або сторінки із товарами чи послугами в ТОП-3 результатів. Без цих шитрощів, як правило, неможливо зайняти місця вище п’ятого.

Яке посилання вважається якісним?

  • Зроблене із авторитетного сайту з високим показником DR.
  • Сторінка, з якої воно веде на ваш сайт підкріплена беклінками.
  • Використано правильний анкорний текст.
  • Тематика статті релевантна сторінці, куди веде посилання.
  • Посилання має атрибут “dofollow”.
  • Розміщене воно в тілі сторінки, а не в футері чи хедері.
  • І створене це посилання саме редактором або власником сайту.

За декілька років практики, я перевірив дуже багато різних теорій і можу зробити наступні висновки. До речі, цінну та перевірену інформацію, щодо пошукової оптимізації, я публікую на https://rozkrutka.site/. Там ви знайдете повний матеріал на цю цікаву тему, а також ще більше корисних порад та інструкцій, що допоможуть вам самостійно розкрутити сайт, без шалених витрат на роботу агентств.

Maksym Tokariev, SEO expert at Rozkrutka Site

Share via