Тікток назвав 4 головні тренди, які змінять соцмережу у 2024 році

TikTok опублікував свій цьогорічний звіт трендів “Що далі у 2024”.

Згідно з TikTok: “Для цьогорічного звіту ми розглянули, як творча хоробрість сприяє впливу, викликаючи глобальні курйози, перевертаючи традиційні історії та зміцнюючи довіру між брендами та їхньою аудиторією.”

 

Тренд 1: Хоробрість, що проривається

У 2024 році спільнота TikTok розпалить трансформаційне мислення, яке живиться цікавістю, уявою, вразливістю та сміливістю.

Насправді прийняти стратегічний ризик і бути вразливим тепер є найкращою стратегією бренду, де врахування мікроінсайтів і демонстрація примх може стати вашою суперсилою.

 Невідоме й незручне – це те, що породжує неймовірне – і ті, хто достатньо сміливий, щоб творити заради цього, не просто встигнуть, вони процвітатимуть.

 

Тренд 2: Цікавість досягла піку

Люди приходять у TikTok, шукаючи більше, ніж одну «правильну відповідь».

Будь-яка цікавість і інтерес досягають свого «піку» в TikTok, що веде до актуальних перспектив і незвіданих кролячих нір.

Викликайте активність під час відкриття вашої аудиторії в TikTok, заглиблюючись у спільноти, частиною яких вони вже є, і створюючи контент, який відповідає їхнім потребам і цікавостям.

 Користувачі в 1,8 рази частіше погоджуються, що TikTok знайомить їх з новими темами, про які вони навіть не підозрювали, що їм подобаються.

 

Тренд 3: Сторітелінг без обмежень

TikTok — це місце, де різноманітні голоси, формати співпраці та теми перевернули все, що ми знаємо про традиційне оповідання.

Контент в TikTok створено для переосмислення та розвитку, тому мобілізуйте спільноту та надайте їм рівне місце за столом, щоб сформувати ідентичність та розповідь вашого бренду.

 Інтригуючі структури розповіді направляють глядачів протягом перших кількох секунд – реклама, покликана викликати у користувачів цікавість, змушує їх дивитися в 1,4 рази довше.

 

Тренд 4: Заповнення розриву довіри

На TikTok бренди мають відкритий канал спілкування зі своїми споживачами та спільнотою, можуть використовувати творців як швидкий шлях. Кожна кампанія та органічний контент — це можливість ділитися, слухати та вчитися, спільно будуючи довіру та цінності бренду для глибшої лояльності як на платформі, так і за її межами.

 Після перегляду реклами в TikTok, глядачі довіряють бренду на 41% більше і є на 31% більше схильні залишитися вірними цьому бренду.

 

Можливості для просування бізнесу в Тікток:

  1. Побудуйте органічну присутність для сприяння довірі та вірогідності. Співпрацюйте з кріейторами для створення аутентичного контенту з брендованою місією.

    Розвивайте свою органічну присутність в TikTok, щоб втілити сигнал “Довіряйте процесу FY” в життя. Коли бренди постійно діляться розумним, розважальним, не-продажним контентом, це зміцнює лояльність аудиторії. Спостерігайте за своїм органічним творчим процесом і вкладайте рекламні кошти в те, що працює для вас.

  2. Співпрацюйте з творцями для створення аутентичного контенту за допомогою Брендованої місії.

    Брендована місія допомагає брендам залучати аудиторію надійним способом, залучаючи аутентичний контент від різноманітної спільноти творців TikTok. Найкращі відео врешті-решт підвищуються як реклама з гарантованими переглядами, спричиняючи додатковий генерацію користувальницького контенту.

  3. Заповніть розрив довіри за допомогою TikTok Creator Marketplace та TikTok Creative Exchange. Звертайтеся до Творчого ринку творців TikTok (TTCM) та Обміну креативністю TikTok (TTCX), щоб відкривати та співпрацювати з творцями та професіоналами у вашій наступній кампанії. За допомогою цих платформ бренди можуть додатково збудувати культурну актуальність та розвивати своє оповідання – як онлайн, так і офлайн.