Головні помилки під час ведення контекстної реклами

Помилки, яких слід уникати під час ведення контекстної реклами

Як часто ви чули цю чудову пораду Капітана Очевидність: мовляв, налаштуйте рекламу відповідно до рекомендацій Google, і ваша медійна рекламна кампанія працюватиме як годинник. У тих, хто знає, що таке налаштування контекстної реклами, і приховані підводні камені, така порада викличе в кращому разі саркастичну усмішку. Розгляньмо кілька найбільш поширених помилок, внаслідок яких маркетологи даремно витрачають свої рекламні бюджети.

1. Ви надто довіряєтеся рекомендаціям Google

Показник оптимізації Google Ads є одним зі способів, за допомогою яких Google заробляє гроші. Наведемо приклад. Припустимо, ваш рекламний бюджет складає 20 доларів на день. Google рекомендує підвищити ефективність вашої кампанії медійних оголошень, збільшивши бюджет до 300 доларів на день. Очевидно, що ця рекомендація для вас не спрацює. Тому висновок простий: довіряти керування кампаніями в Медійній мережі Google — не найкраща ідея.

2. Ви залучаєте всіх, щоб хоч хтось зробив замовлення

Якщо ви не знаєте свою цільову аудиторію, свої конкурентні переваги та переваги своїх конкурентів, яку рекламу ви зрештою показуватимете? Розгляньмо приклад із таким популярним товаром, як кросівки – хто їх купує та чому.

Стильний хлопець, який відвідує фітнес-клуб, шукатиме нові модні кросівки. Професійний бігун — такі кросівки, які відповідатимуть низці технічних параметрів, щоб показувати хороші результати. А ось молода мама можливо віддасть перевагу недорогим, практичним кросівкам. Начебто всі шукають один і той же товар, але роблять це все по-різному.

Перед початком рекламної кампанії необхідно максимально глибоко і досить прискіпливо вивчити свою цільову аудиторію, конкурентів, товар, що просувається, і механізм його придбання. Це потрібно зробити перед налаштуванням та вибором ключових слів. Тобто перш ніж переходити безпосередньо до реклами, варто розібратися з маркетингом.

3. Ви використовуєте занадто широке націлення

Контекстно-медійна мережа Google дозволяє використовувати різні типи медійних оголошень. Тут є дві основні категорії: націлення на аудиторію та націлення на контент. Основна помилка під час ведення контекстної реклами в контекстно-медійній мережі — вибір надто широкого націлення, скажімо, на теми. З таким настроюванням ваша рекламна кампанія буде націлена на величезну аудиторію, левова частина якої проігнорує оголошення.

Широке націлення медійних оголошень варто використовувати для такої мети, як підвищення поінформованості про ваш бренд. Однак, щоб настроїти націлювання на найбільш лояльну аудиторію, виберіть конкретніше націлювання, наприклад налаштовані наміри, схожі аудиторії або розташування. Також можна відзначити сайти, де хочете показувати рекламу. Для рекламодавців із невеликим бюджетом це найкраще рішення. Як ви бач

4. Ви ігноруєте розташування

Або ви витрачаєте занадто багато часу на аналіз місць розміщення, що теж нікуди не годиться. Статистика медійної реклами може розкрити цінні дані, тому складіть план для відстеження місць, де з’являється ваша реклама. Щоб вести свою кампанію як професійний спеціаліст з контекстної реклами, вам доведеться регулярно звертатися до подібних звітів, щоб відстежувати ефективність показників, роблячи аудит контекстної реклами, та відстежувати розміщення на різних сайтах. Або ж ви можете заощадити час, довіривши цю роботу машинному навчанню, яке відстежуватиме кампанії для вас і повідомить вас, коли настав час змінити налаштування.

5. Ви не налаштовуєте частоту показу

Ігнорування цих налаштувань може призвести до того, що ваша реклама просто зведе людей з розуму. Якщо одне і те ж оголошення буде переслідувати цільову аудиторію щодня протягом місяця, користувачі розлютуються вже тільки від однієї згадки вашого бренду. Погодьтеся, це не найкращий спосіб розпочати плідні стосунки.

Обмежте частоту показу до 5 разів на групу об’яв, якщо у вашій кампанії є кілька груп, які відрізняються текстом об’яв. Це означає, що ваше оголошення в Медійній мережі не буде показано одному і тому ж користувачеві понад 5 разів.

Maksym Tokariev, digital marketing & content expert at DIGITAL ZAVOD