Зараз ринок мобільних ігор більший за ринок ігор для консолей та ПК разом узятих. Та і зростає він найшвидшими темпами. І це зрозуміло, з огляду на поширеність мобільних пристроїв у світі та поточні темпи нарощування обчислювальної потужності процесорів та відеокарт у смартфонах.
Хто створює найбільше галасу? Розглянемо 7 найпопулярніших мобільних ігор, у які варто спробувати зіграти. Почнемо.
Free Fire
Гра Free Fire (скріншот з вільних джерел)
Загальна кількість завантажень: понад 1 млрд.
Активних користувачів щоденно: понад 187 млн.
ОС: Android та iOS
Обмеження за віком: від 17 років
Free Fire це гра в стилі королівської битви від студії «Garena International», яку світ знає за такими іграми, як «Arena of Avalor», «Contra Returns», «Garena Undan», «Speed Drifter» та ін. Ця гра побачила світ наприкінці 2017 року й дуже скоро стала першою грою в стилі королівської битви, яку завантажили 1 млрд разів.
У Free Fire 2 мапи та 39 персонажів з унікальними властивостями, а сама гра пропонує різноманітні та цікаві режими гри, зображення надвисокої чіткості (Ultra HD) та шалені спецефекти. Завдання гри дуже просте – потрібно стати останнім героєм.
Roblox
Гра Roblox (скріншот з вільних джерел)
Загальна кількість завантажень: понад 383 млн.
Активних користувачів щоденно: 66,1 млн.
ОС: Android, iOS, Windows, Mac, Xbox, Amazon Fire та Kindle
Обмеження за віком: підлітки
Roblox – це ігрова платформа та місце створення власних шедеврів від Roblox Corporation. Вона з’явилася у 2006 році, але багато разів удосконалювалася, аби максимально ефективно використовувати сучасні мобільні технології та задовольняти вимоги користувачів.
Цікаво те, що цільовою аудиторією Roblox є підлітки, а сама платформа створена для збереження здорової психіки дитини. Саме тому тут багато уваги приділено можливостям спілкування та співпраці заради нових дружніх стосунків. Користувачі можуть створювати за допомогою скриптової мови цієї платформи (Lua) та публікувати власні унікальні ігри.
Subway Surfers
Гра Subway Surfers (скріншот з вільних джерел)
Загальна кількість завантажень: 4 млрд.
Активних користувачів щоденно: 35 млн.
ОС: Android, iOS, HarmonyOS, Mac і Kindle
Обмеження за віком: Немає (від 10 років)
Студія «SYBO Games» продемонструвала Subway Surfers у 2012 і вона одразу стала хітом, а в той самий рік її встановили понад 400 млн разів. Відтоді мобільну гру, у якій потрібно постійно бігти, завантажили неймовірні 4 млрд разів і вона стала найбільш завантажуваною грою у світі.
Subway Surfers люблять за динамічний та барвистий ігровий процес. У неї також порівняно просто грати, навіть однією рукою. Тут потрібно лише перестрибувати бар’єри чи пірнати під них, збирати монети та ухилятися від потягів. Ця гра здебільшого не вимагає надмірних зусиль, доки ваша швидкість не збільшується і ви не розіб’єте собі лоба.
Ludo King
Гра Ludo King (скріншот з вільних джерел)
Загальна кількість завантажень: Понад 900 млн.
Активних користувачів щоденно: 32 млн.
ОС: Android, iOS, Windows
Обмеження за віком: Немає
Ludo King – це знаменита дитяча настільна гра, яку перенесли на сучасні пристрої. Це творіння індійської студії «Gametion Global» ширилося шаленими темпами у 2020 році під час пандемії, коли люди здебільшого сиділи вдома.
У цій грі перемагає той, хто першим доведе 4 фішки до центра поля. Для цього потрібно добре продумувати стратегію, адже тут потрібно блокувати опонента, аби дійти першим.
Для генерування поведінки гральної кістки в Ludo King, напевне, використовують RNG. Ця гра схожа на Міни (Mines), адже тут також можуть бути ті самі комбінації. Проте тут можна чимало виграти, якщо призвичаїтися до умов гри. Алгоритми Ludo також допомагають звести гравців з однаковими навичками на одному полі.
PUBG
Гра PUBG (скріншот з вільних джерел)
Загальна кількість завантажень: понад 1 млрд.
Активних користувачів щоденно: 30 млн.
ОС: Android, iOS, Xbox, PlayStation, Stadia, Windows
Обмеження за віком: від 16 років
PUBG – це скорочення від PlayerUnknown’s Battlegrounds. Це продукт корпорації «PUBG» – дочірньої компанії «KRAFTON», яка видає програмне забезпечення. Розробники представили цю гру в стилі королівської битви світові у 2016 році, а надихалися під час її створення японською кінострічкою «Королівська битва».
Території в PUBG виглядають напрочуд реалістично. Гравців кидають на розграбування школи, шпиталю, стрільбища, конюшні, в’язниці, військових баз тощо. Сама гра неабияк прив’язує до себе завдяки високому рівню напруги, здебільшого високим темпом гри та тим, що в кожному раунді перемогу може здобути лише один гравець чи група.
Pokemon Go
Гра Pokemon Go (скріншот з вільних джерел)
Загальна кількість завантажень: понад 1 млрд.
Активних користувачів щоденно: понад 5 млн.
ОС: Android та iOS
Обмеження за віком: Немає
Цей перелік був би не повним без гри з додатковою реальністю 2016 року Pokemon Go від корпорації Niantic, Nintendo та Pokemon Company. Вона одразу стала справжнім хітом і лише за декілька днів обійшла Tinder за кількістю завантажень.
Pokemon Go одразу захопила увесь світ, мов буря, і її популярність ширилася щогодини. Можливо, це сталося через те, що вона дає людям змогу спілкуватися та гуртуватися довкола спільної справи.
Суть гри полягає в тому, щоб зібрати героїв гри (покемонів) під час пересування в реальному світі. Якщо ви перебуваєте доволі близько до бажаного місця, покемона можна схопити, навчити та виставляти на двобої з іншими гравцями.
Candy Crush Saga
Гра Candy Crush Saga (скріншот з вільних джерел)
Загальна кількість завантажень: 2,7 млрд.
Активних користувачів щоденно: 6,7-13,23 млн.
ОС: iOS, Android та Windows
Обмеження за віком: Немає
Компанія King випустила цю умовно безоплатну головоломку у 2012 році, і вона виявилася чи не найкращим способом згаяти час на пристрої. Її завантажили понад 3 млрд разів, а щомісяця в неї грають щонайменше 273 млн. гравців.
Через прості правила та способи керування, будь-хто швидко навчиться в неї грати. Але найбільшою аудиторією цієї гри є представники старшого покоління, які росли на Тетрисі. Правила гри: зібрати щонайменше 4 цукерки одного кольору в ряд та підривати бомби, аби набирати більше очок.
Висновок
Зараз мобільні ігри перебувають на піці популярності, а грати в них можуть представники всіх поколінь. На переносному пристрої можна грати чи не в будь-який жанр, від швидких стрілялок до головоломок, тому вони не дадуть вам нудьгувати, де б ви не були.