Дотримуйся поклику серця

Вода – це найголовніше, Едуард Лозовський усвідомив це, ще будучи маленьким хлопчиком, який у важких ведрах носив чисту питну воду з колодязя до сільської бабусиної хати. А зараз цей досвід перетворився на головне дітище – жива, джерельна, високогірна карпатська вода під торговою маркою VODA UA продається не тільки територією всієї України, а й експортується до Катару, Китаю, Саудівської Аравії, Азербайджану та Арабських Еміратів.

Особливу увагу Лозовський Едуард, генеральний індустріальний менеджер у сфері громадського харчування компанії Астрея, завжди приділяв «живим джерелам». Як багато що визначає життя людини навіть рутинні події у дитинстві. Те, що, здається незначним, може насправді стати основним для всього дорослого життя. Одного літа батьки відправили сина на зміну до піонерського табору на Черкащині: «Це був мій перший досвід відпочинку без батьків і без бабусі з дідусем. Свого роду свобода, самостійність, веселощі на повну котушку. Але вгадайте, що мені запам’яталося більше всього? Екскурсії до природних джерел чистої «живої» води, якими багата Черкаська область. Їх там безліч і кожен з них унікальний. Тільки заради джерел я просив батьків відправляти мене в цей табір щороку. Я почав досліджувати тему фольклорних згадок про лікувальні властивості джерел тієї місцевості. Брав різні книжки у бібліотеці, багато читав, розмовляв з учителями. Приділив цьому напрямку кілька років і навіть захистив авторський проект у Малій Академії Наук», – згадує тепер уже бізнесмен Лозовський Едуард про свій дитячо-юнацький дослідний досвід, який визначив вектор його майбутнього життя.

 

Дитячий інтерес перетворився на серйозне заняття, яке тепер приносить користь величезній кількості людей. Едуард Лозовський багато років присвятив своїй дослідницькій роботі з вивчення мінеральних вод та їх родовищ в Україні та накопичені за ці роки дані мали знайти кращу реалізацію. Але як у дитинстві батьки допомогли Едуарду здійснити його мрію і підвести воду з колодязя до сільського будинку бабусі, так і для втілення в життя його дослідницького проекту потрібні були інвестори.

Від пошуку родовища чистої питної води я перейшов до пошуку інвестора. Мені важливо було, щоб людина не лише профінансувала реалізацію мого проекту. Я шукав однодумця. Це мала бути людина, яка, як і я любить Україну, любить природу і свій народ, і свою діяльність спрямовує на покращення життя людей у ​​рідній країні. І такого інвестора було знайдено. Знайомство з українським підприємцем Дмитром Никифоровим стало знаковою подією і для мене, і для нього. Разом ми почали розвивати спільну справу – ми хотіли зробити натуральну та корисну воду широкодоступною для населення усієї України. І нею стала VODA UA», – розповідає бізнесмен Едуард Лозовський.

Саме Никифорову Лозовський розповів про всіх виявлених їм родовищах мінеральних вод, про які відомо лише небагатьом. Мінімум десять цікавих місць мінеральної води, які були обділені увагою, але мали величезний потенціал для промислової розробки. Київський бізнесмен повністю довірився досвіду та розробкам Лозовського. Згодом Едуард став генеральним індустріальним менеджером у сфері громадського харчування заснованої ними компанії Астрея, а головним брендом стала вода VODA UA. Тренд на натуральність та екологічність – це один із головних принципів Едуарда у своїй роботі.

Компанія Астрея Едуарда Лозовського і Дмитра Никифорова веде активну політику екологічності не тільки щодо якості води, дбайливої ​​експлуатації природних джерел, але і піклується про навколишнє середовище в частині мінімізації виробничих та побутових відходів.