Як вибрати комерційні меблі?

Розробка маркетингової стратегії оформлення торгових залів формується по-різному, залежно від специфіки бізнесу. Навіть діалог із покупцем взуття, комп’ютерів, господарських товарів продавець повинен вибудовувати по-різному, щоб переконати зробити покупку. Однаково обов’язковим та актуальним для всіх ритейлерів є грамотний вибір торговельного обладнання.

Меблі в торговому залі – засіб ефектної презентації товарів, їх безпечного зберігання.

Види торговельного обладнання

Громіздкі прилавки, шафи радянського зразка – у минулому. На зміну їм прийшли ергономічні моделі із раціональним використанням кожного сантиметра площі:

  • скляні та алюмінієві вітрини для демонстрації різних типів товарів. Скління, підсвічування дозволяють уявити викладку в найбільш вигідному ракурсі;
  • торгові острівці;
  • стелажі;
  • стійки ресепшн, що формують перше враження про компанію та її послуги;
  • барні стійки.
  • вішала для магазинів одягу.

До всіх перелічених предметів пред’являється низка вимог, які варто враховувати під час виборів.

Параметри вибору

Іноді покупці заходять до магазину просто тому, що їм подобається ситуація. Важливо правильно співвіднести дизайн приміщення, актуальні ринкові тренди, товарну специфіку торговельного обладнання.

Інші важливі фактори:

  • зручність для продавця, покупців, служби охорони. Наприклад, торгові острови для ювелірної продукції повинні мати скляні полиці, підсвічування, замки;
  • естетичність. Відомо, що середній чек у красиво оформлених магазинах вищий, ніж у торгових точках зі стандартними меблями;
  • відповідність санітарним нормам. Цю інформацію можна отримати із сертифіката на продукцію;
  • безпека;
  • відповідність товарному асортименту та формату продажів;
  • наявність пристроїв для зручної викладки: полиць, кошиків, штанг та ін., а також рекламно-інформаційних зон.

Замовити торгове обладнання, що відповідає цим критеріям, можна у компанії Slon Factory – https://slonfactory.com.ua/ . У нас величезний досвід створення простору продажів у нових та наявних бізнес-локаціях. В асортименті – торгові острівці, готові торгові вітрини різної конфігурації, розмірів, нейл-бари та інше обладнання.

Можливе виготовлення комерційних меблів на індивідуальне замовлення, з розробкою стилю, конструкції, що враховує специфіку продажу та інші фактори.

Звернення до компанії, яка 12 років виробляє та продає торгове обладнання означає успіх та зростання бізнесу.