Як правильно організувати доставку для інтернет-магазину? Корисні поради для початківців

Доставка самовивозом

Цей вид вибирають клієнти, які не хочуть чекати кур’єра, який іноді доставляє посилку пізніше того часу, про який домовлялися. Організацію доставки для інтернет-магазинів через пункти самовивезення можна реалізувати двома способами: видаючи замовлення на власному складі або в офісі, користуючись пунктами транспортних компаній.

З одного боку, це зручно, тому що забрати товар можна у будь-який зручний час, але висока ймовірність, що замовлення залишиться невикупленим. Часто пункти видачі знаходяться далі, ніж відділення Пошти, а в деяких випадках вони розташовані на іншому кінці міста. Рішення – вибирати транспортну компанію, яка має кілька центрів самовивезення у населеному пункті.

Постамати

Бюджетний варіант доставки із інтернет-магазину. Постамати розташовані у різних точках міста. Клієнт зможе вибрати найближчий до будинку або місця роботи та у зручний час забрати замовлення. Однак і цей тип має свої недоліки. Інтернет-магазин не зможе запропонувати покупцеві додаткові послуги. Крім того, розмір посилки не може перевищувати параметри комірки.

Замовляйте вантажні перевезення у Львові за посиланням  gruzavto.lviv.ua

Доставка кур’єром

Послуга доставки товарів для інтернет-магазинів кур’єром дозволяє отримати замовлення у зручний час, не виходячи з дому. Вона може включати можливість примірки та викупу частини замовлення. За статистикою ймовірність того, що в цьому випадку клієнт відмовиться від покупки істотно нижчою  . Важливу роль грають терміни. На основі того, як здійснюється доставка в інтернет магазині, нерідко приймається рішення про здійснення повторної покупки.

Кур’єрських служб досить багато, багато хто з них працює в одному місті чи регіоні. Міжнародні компанії становлять лише 30%.

Серед переваг послуг кур’єрських служб можна відзначити:

  • Економічність. Оплата вноситься тільки за надані послуги, що дуже зручно для інтернет-магазинів, що недавно з’явилися.
  • Розширення географії. При необхідності можна легко доставити замовлення до іншого міста.
  • Додаткові ресурси. Їх можна залучити до свят, коли замовлень особливо багато.
  • гарантії. Збитки від пошкодження замовлення кур’єром зазнає компанія, що займається організацією доставки.

Термінова кур’єрська доставка

Дорогий спосіб, у якому важливу роль відіграє дотримання термінів. Якщо товар буде доставлено вчасно, покупець відмовиться від замовлення.

Термінове замовлення клієнт отримує протягом доби. Крім цієї послуги кур’єрські служби пропонують: оренду кур’єра, оформлення страховки на відправлення, вручення замовлення клієнту вночі, підйом товару на поверх.

Незважаючи на очевидні переваги кур’єрських служб, у їхній роботі є недоліки, які може компенсувати доставка замовлень власними кур’єрами:

  • Співробітник зможе вручити замовлення покупцю, навіть якщо його отримано цього ж вечора, тому що працівник підлаштовується під клієнтів, а не під графік компанії.
  • Швидка передача готівки, отриманої на замовлення.
  • Перевірений співробітник доставить посилку акуратно та вчасно. У кур’єрській службі є ризик довірити відправлення недобросовісному працівникові.
  • Кур’єр інтернет-магазину знайомий із продукцією, тому завжди допоможе покупцеві у разі виникнення питань чи труднощів.
Share via