Переваги CRM для інтернет-магазинів

Сьогодні інтернет-магазини використовують безліч каналів для зв’язку зі своїми клієнтами. Інтернет площадки, веб-сайти електронної комерції, соціальні мережі та багато іншого потребують ретельного управління, щоб забезпечити найкращий досвід для клієнтів. Не кажучи вже про виконання замовлень та надзвичайні ситуації, які завжди виникають. Щоб бути на крок попереду, інтернет-магазини повинні впровадити інтеграцію з CRM для інтернет магазину. Багатоканальна комунікація стає набагато ефективнішою в поєднанні з централізованою базою даних, що містить інформацію про клієнтів і замовлення. Використання CRM для інтернет магазину є життєво важливою для успіху будь-якого підприємства роздрібної торгівлі в Інтернеті.

Сучасні споживачі розуміють передовий стан технологій електронної комерції, і вони очікують, що їхні очікування будуть виправдані. Наприклад, покупці очікують, що під час здійснення покупок вони будуть знати, скільки товару є в наявності. Після замовлення вони очікують на оновлення статусу через декілька каналів зв’язку. CRM зробить все це можливим. Це призведе до зручної взаємодії з клієнтами, і ,як наслідок, до збільшення продажів.

Що таке CRM

CRM розшифровується як управління взаємовідносинами з клієнтами. CRM-система – це програмний комплекс, який допомагає управляти взаємодією між вашим магазином і вашими клієнтами. Це потужний інструмент, призначений для економії часу і полегшення спілкування, пропонуючи вашим клієнтам послуги високого рівня і інтуїтивно зрозумілі рішення проблем, з якими вони стикаються при здійсненні покупок.

Типова CRM-система включає в себе наступне:

  • база даних контактів
  • можливість технічної підтримки
  • організаційні інструменти для вашої команди підтримки

Переваги CRM для інтернет магазинів

Поліпшення взаємодії з клієнтами

CRM покращує взаємодію з клієнтами різними способами. Пропонуючи оновлення статусу замовлення, перевірку запасів і відстеження відправлень, вона допомагає вашим клієнтам бути в курсі того, коли очікувати свої товари.

Для інтернет-магазинів, які використовують багатоканальну роздрібну торгівлю, CRM також допомагає їм збирати інформацію про своїх клієнтів по декількох каналах.

Покращений маркетинг і просування

Інтеграція електронної комерції з CRM пропонує власникам магазинів централізоване місце для зберігання даних про своїх клієнтів. Це покращує всю маркетингову діяльність, від планування до таргетингу та виконання. Коли ваші клієнти отримують високо персоналізовану маркетингову розсилку електронною поштою, яка можлива тільки з CRM, це безпосередньо впливає на дохід вашого інтернет-магазину.

Підвищення ефективності роботи відділу продажів

Будь-який магазин, в якому працює служба підтримки клієнтів або торгові представники, може отримати вигоду від інтеграції CRM. Інтеграція CRM для електронної комерції підвищує продуктивність праці співробітників, оскільки, маючи доступ до інформації про клієнтів, включаючи замовлення, відділ продажів може набагато ефективніше здійснювати перепродажі або перехресні продажі. Це стосується навіть сайтів електронної комерції B2B, чиї відділи продажів мають можливість обговорювати умови оплати на основі попередньої історії платежів клієнтів.

Краще планування та прогнозування запасів

При правильному використанні CRM-система надасть вам дані про найпопулярніші товари у вашому магазині. Це дозволяє використовувати реальні дані про продажі для прогнозування в цілях виробництва, пошуку постачальників і продажів.

Післяпродажне обслуговування

Післяпродажне обслуговування повинно бути частиною кожного онлайн-бізнесу, незалежно від того, що він продає. Це підвищує лояльність клієнтів, покращує продажі та збільшує довічну цінність клієнта.

Однією з найкращих переваг CRM для інтернет магазину є можливість, яку вона надає вашій команді продажів для вирішення проблем клієнтів до того, як вони перетворяться на проблеми. Проблеми із замовленнями, дефіцитом запасів та питаннями інформування про продукцію можуть бути вирішені набагато швидше і точніше торговими представниками, які розуміють поведінку своїх клієнтів.

Мінімізація втрат і витрат

Без CRM-системи ваш інтернет-магазин, швидше за все, зіткнеться з проблемами через прості друкарські помилки та інші помилки при введенні даних, що може безпосередньо вплинути на продажі та лояльність клієнтів.

Покращення своєї конкурентної переваги

Автоматизована, синхронізована передача даних також підвищує загальну ефективність вашого бізнесу, забезпечуючи правильне виконання замовлень і своєчасну комунікацію. Це дає вашому магазину реальну конкурентну перевагу над іншими магазинами на тому ж ринку.

Краща аналітика та моніторинг

CRM дозволяє завжди мати доступ до великої кількості інформації. Більшість CRM-систем пропонують вам можливість персоналізувати свою інформаційну панель, щоб ви могли використовувати інформацію про клієнтів, звіти про цілі продажів і виявляти невикористані можливості. Наприклад, протягом декількох хвилин ви можете експортувати список клієнтів, які давно не робили покупки, і відправити їм електронного листа з пропозицією знижки при поверненні.

Вибір правильного рішення зводиться до розуміння його особливостей і того, як вони співвідносяться з вашими унікальними бізнес-потребами. Voiptime CRM допоможе вашому інтернет магазину тримати руку на пульсі розвитку взаємодії між вами і вашими покупцями.

Підпишись на нас в Telegram, щоб отримувати більше свіжих новин!