Постачальники необхідні як магазинам, що тільки починають роботу, так і тим, що вже працюють. Від того, наскільки уважно ви підійдете до їхнього пошуку і вибору, багато в чому залежить стабільність роботи і прибуток вашого магазину.
З чого ж почати пошук постачальників?
На початку потрібно визначитися, який постачальник вам потрібен. Якщо грошей достатньо, і ви готові вкладати їх у товар, то можна почати пошуки великих постачальників або виробників. Вони відпускають товар великими партіями за передоплатою, але при цьому можуть дати максимально низькі ціни. Якщо вкладати гроші в товар немає бажання або можливості, то краще шукати дрібних постачальників і посередників, так у цьому разі ви переплатите, але отримаєте бонус у вигляді можливості замовляти невеликі партії. Після цього можна приступати безпосередньо до пошуку.
Де знайти постачальника
1. У пошуковій системі Google
Почати пошуки можна з фрази «постачальники косметики опт» або додаючи до потрібного товару слова «купити оптом», або «постачальник». Відібравши кілька потенційних постачальників, необхідно обдзвонити їх і запросити прайс-лист та інформацію щодо умов співпраці. Порівнюючи закупівельні ціни, можна легко відсіяти посередників і вибрати найвигідніший і найзручніший варіант.
2. На сайтах конкурентів
Найчастіше магазини приховують своїх постачальників, але за бажання можна отримати деяку інформацію. Наприклад:
- вивчити сайт конкурента – на фотографіях можуть бути водяні знаки постачальника, іноді фотографії просто парсяться з каталогу, тому можна відстежити шлях за посиланнями;
- купити косметику і вивчити етикетки, на них може бути інформація про постачальника
- запросити сертифікати якості – на них можуть бути печатки компанії, в якій товар був придбаний.
3. Спільні закупівлі
На сайтах і форумах спільних покупок можна пошукати постачальників для свого магазину. Але оскільки працюють вони всі за передоплатою, то цей варіант потребуватиме вкладення власних коштів. Але є і перевага – якщо приділити деякий час читанню коментарів на форумах, то можна виявити групи товарів, що користуються найбільшим попитом.
4. Каталоги постачальників
У мережі можна знайти багато онлайн-каталогів оптовиків, де кожен охочий може зареєструвати свою компанію. Відкрита реєстрація приваблює багато охочих розмістити посилання на свій сайт у відвідуваному каталозі, тому, щоб знайти по-справжньому корисний ресурс, доведеться витратити чимало часу.
5. Соціальні мережі
У таких соціальних мережах як інстаграм чи фейсбук теж можна знайти постачальників косметики. Діємо за тим самим принципом, що й у пошуковиках, додаємо до потрібного нам профілю слово «оптом» або «постачальник». Не обов’язково це буде профіль з великою кількістю постів і передплатників, частіше навіть навпаки, тому що не всі постачальники приділяють достатню увагу соціальним мережам, ваше ж завдання – перейти на сайт і завантажити прайс-лист.
Контакти з постачальниками
Визначивши для себе пріоритетних постачальників, необхідно зв’язатися з ними і дізнатися умови співпраці.
Що необхідно уточнити у постачальника насамперед:
- яка мінімальна партія товару або сума для одноразової покупки;
- чи необхідно резервувати товар або робити на нього попереднє замовлення, в який термін після оплати можна забрати його зі складу, чи всі позиції з прайсу є в наявності;
- як здійснюється забір оплаченого товару – самовивозом зі складу або доставка покупцеві силами постачальника;
- як часто постачальник зможе надавати актуальні залишки на складі (хоча б на найбільш ходові позиції);
- у якій формі здійснюється співпраця – чи укладається договір, чи надаються звітні документи;
- чи є сертифікати відповідності на продукцію;
- чи надає постачальник додаткову інформацію про товари – фотографії, описи, характеристики.
Цієї інформації має вистачити для первинного знайомства з постачальником і прийняття рішення про доцільність співпраці. Вдалих вам закупівель і надійних постачальників!