Як без черг і лишнього клопоту зареєструвати благодійну організацію?

Хотіли б збирати кошти на добрі справи, брати участь у різних благодійних проектах офіційно? В Україні потрібно зареєструвати діяльність благодійної організації, щоб мати можливість діяти офіційно, складати звітність, показувати всім учасникам зборів, що ви легально провадите діяльність.

Якщо ви активно захищаєте природу або допомагаєте дітям хворим на рак, навряд чи ви стикалися з реєстрацією документів та отримання дозволу на ведення діяльності благодійної організації. Вам і не доведеться займатися цим клопотом, стояти в чергах, дізнаватися про тонкощі в заповненні документів – довірте цю роботу професіоналам.

Реєстрація благодійної організації

Реєстрація благодійної організації – це клопіткий процес, який ви можете доручити професіоналам. Спеціалісти юридичної фірми «Лігалакт» готові допомогти вам із реєстрацією – швидко та недорого отримати документ для легального та офіційного ведення діяльності вашого фонду, фірми зі збору коштів чи іншої організації, яка робить світ кращим, допомагає людям чи тваринам.

Чому варто звертатися за допомогою до юридичної фірми «Лігалакт»:

  • індивідуальний підхід у вирішенні юридичних питань;
  • вигідні ціни різні види юридичних послуг;
  • допомога та консультація на всіх етапах.

На сайті юридичної фірми залиште запит на зворотній дзвінок. У телефонному режимі обговоріть деталі на нове замовлення, дізнайтеся вартість послуг фахівців та іншу корисну інформацію, яка допоможе вам зробити правильний вибір. Головне, що вам не доведеться самостійно вникати у процес реєстрації благодійної організації. Напевно, у вас є й інші важливі завдання на етапі відкриття нового офісу.

Отримати документ можна буде без черг та інших клопотів. Вам потрібно буде лише надати документи та отримати готовий документ, який дозволяє на офіційному та легальному рівні працювати з коштами в благих цілях.

На перших етапах ведення справ благодійної організації можуть виникати питання та труднощі: як заповнювати документи, які ще звіти потрібно надавати. Важливо навчиться один раз заповнювати всі папери, щоб не помилятися, не сплачувати штрафи або переробляти роботу. Отримайте кваліфіковану допомогу та консультацію щодо того, як правильно вести документацію.

Для цього виберіть один із запропонованих тарифів: базовий, стандарт, преміум. Ознайомтеся з переліком основних та додаткових послуг у кожному тарифі, щоб вибрати найкращий сервіс, який вас влаштує. Заощаджуйте час та гроші на оформленні різних документів.