«Стиль – це сама людина», – сказав колись Бюффон, маючи на увазі, що саме стиль є суто індивідуальною особливістю людей. Продовжити цю сентенцію можна фразою: «Фірмовий стиль – це сам бренд. Символіка бренду дозволяє йому матеріалізуватися в нашому реальному світі та служить для його ідентифікації. Але невідомий бренд нікому не цікавий, споживачеві не потрібні його товари та послуги. Тому головне завдання – розкрутити торгову марку Тут і приходить на допомогу брендована продукція, що підвищує впізнаваність. Наприклад, пакети з логотипом
дозволяє бренду заповнити собою вулиці, «поселитися» у кожному будинку та стати «своїм хлопцем», якому можна довіряти.
1. Хто використовує брендування і для яких цілей
Для чого потрібна брендована продукція? Вона дає бізнесу можливість показати себе. Крутий мерч – це іміджевий прийом, що перетворює споживачів на активне ком’юніті та створює емоційний зв’язок клієнтів із брендом. Причому це може бути зв’язок у будь-якому мотивуючому ключі: «побачив – купи», «відчув – зміни своє життя на краще» та ін.
Але щоб рекламні тригери заробили, бренд спочатку має стати відомим та популярним. Як підняти впізнаваність бренду в Україні? Один з найпростіших, доступних та ефективних методів – ndash; це пакети із логотипом. Яскраві та красиві брендовані пакети є не лише стильною упаковкою для товару, а й необхідним у повсякденному житті засобом для перенесення будь-яких вантажів: продуктів із супермаркету, спортивної форми на тренування, закусок та посуду на пікнік. А якщо логотип на пакетах постійно на очах, то і бренд стає «членом родини».
Скільки коштує брендування? Все залежить від того, які товари брендувати та як поширювати мерч. Якщо ви збираєтеся виготовити пакети з логотипом, це буде абсолютно безкоштовна реклама, тобто просування без вкладень. Споживачі купують пакети та добровільно демонструють рекламу бренду оточуючим. А гроші, витрачені на виготовлення пакетів із логотипом, повертаються до рекламного бюджету компанії.
2. Види продукції, що підходить для брендування
Раніше компанії брендували переважно рекламно-сувенірну продукцію: календарі, ручки, блокноти, прапорці, філіжанки. І найчастіше виявлялося, що бюджет зливався у порожнечу. Мільйони нікому не потрібних ручок вирушали в дальній кут письмового столу, марні блокноти викидалися в смітник, шаблонні чашки похмуро припадали пилом на полиці. Причина банальна – всі ці промосувеніри марні. Але є набагато цікавіші ідеї. Потрібно лише вигадати, на чому можна надрукувати логотип, щоб ця річ була реально потрібною, корисною та красивою.
Креативними елементами затребуваного мерчу можуть стати:
- футболки та худі;
- поліетиленові пакети з логотипом;
- парасольки;
- настільні підставки для мобільного телефону;
- автомобільні ароматизатори;
- біо пакети з логотипом з крохмалю;
- екошопери та ін.
3. Де розмістити своє лого та як це виглядає
Один із найпростіших та найефективніших прийомів рекламної кампанії є брендування споживчої упаковки та поліетиленових пакетів. Тут не потрібно винаходити велосипед – пакет має велике рекламне поле нанесення логотипу компанії. Головне – замовляти хороші пакети з якісним друком у перевіреного та сумлінного виробника, наприклад, такі, як виробляє під торговою МПАК український завод упаковки.
- Які пакети краще брендувати? Для продуктового магазину найкраще брендувати пакети майка, для фірмового бутіка – пакети банан для упаковки корпоративних подарунків – пакети петля.
- Які види пакетів для брендування? Можна замовити виробництво пакетів з логотипом для пакування покупок (пакети банан, петля, майка) або фасувальні пакети (споживчу упаковку).
- На яких пакетах найчастіше роблять логотипи? Все залежить від цілей та специфіки бренду. Для банку більше підійдуть брендовані пакети банан із щільного та глянсового ПВД або ПСД, для супермаркету – пакети майка з логотипом з дешевого та міцного ПНД.
- Що дає брендування пакетів? Кожен власник пакету автоматично перетворюється на ходячу рекламу і демонструє оточуючим свій вибір, тим самим підвищуючи популярність бренду та покращуючи його репутацію.
- Чому важливо замовляти не тільки поліетиленові, а й біологічні пакети з логотипом? Захист навколишнього середовища – Дуже актуальний тренд. Тому екоповістка у стратегії розвитку компанії та будь-які екологічні речі у вашому мерчі привернуть увагу громадськості та підвищать лояльність споживачів.
4. Як замовити виготовлення пакетів зі своїм логотипом
Замовити виробництво пакетів із логотипом можна безпосередньо на заводі, який випускає пакети під торговою маркою МПАК. Виробник має сайт в інтернеті з детальною інформацією. Для оформлення замовлення необхідно визначитися з типом пакету, видом плівки, вказати в заявці розмір пакета. Але можна просто зателефонувати і отримати консультацію та допомогу в оформленні заявки.