Контент-маркетинг – це набір технологій для створення та поширення цільового контенту високої якості. Маркетингові ресурси просувають бренд, покращують спілкування з аудиторією та залучають потенційних клієнтів. Важливо правильно презентувати цінності компанії, щоб виділитись поміж конкурентів у динамічному ІТ-середовищі.
Важливість контент-маркетингу
Контент-маркетинг доносить інформацію до чітко визначеної аудиторії, інформує про послуги та продукти компанії. За допомогою технології формується образ бренду у свідомості потенційних клієнтів та, як наслідок, збільшується трафік вебсайту.
Генерувати та розповсюджувати потрібно релевантну інформацію, яка пов’язана з зацікавленістю клієнтів. Контент має бути цінним саме для споживачів послуг. Подавати його слід через інфографіку, відео, подкасти, статті. Довгострокова маркетингова стратегія на відміну від традиційних рекламних кампаній характеризується вищою ефективністю.
Переваги технології значні.
- Зміцнює авторитет. Аудиторія довіряє бренду та відносить до рангу експертного, якщо регулярно публікувати високоінформативний та якісний контент.
- Залучає потрібну ЦА. Контент треба добре готувати. Слід провести дослідження, вивчити інтереси ЦА, досвід та адаптувати інформацію під клієнтів.
- Підвищує видимість бренду. Якщо компанія присутня у соцмережах, на різних Інтернет-платформах, взаємодія між аудиторією та брендом поліпшується, як і його імідж, збільшується трафік.
Ненав’язлива подача корисної інформації покращує комунікацію з потенційними клієнтами, підвищує коефіцієнти конверсії та допомагає створювати виграшні маркетингові стратегії компаніям, які пов’язані з інформаційними технологіями.
Принципи створення цінного контенту
Для створення ефектного та адресного контенту потрібно розуміти потреби та інтереси аудиторії. Зосереджуватись варто на якості інформації, а не кількості матеріалів.
Легко про складне щодо стратегій створення актуального контент-маркетингу розповідає Олександр Кривоцюк у своєму авторському блозі “Просто про маркетинг”. Ключові тези інтернет-маркетолога допоможуть створити якісний контент.
- Створювати тематичну інформацію. Своєчасний тематичний контент показує, що ІТ-компанія іде в ногу з часом, відслідковує поточні події та використовує технологічні досягнення.
- Подавати інформацію через різні канали комунікації. Репутація бренду підвищується, якщо застосувати одночасно кілька медіаканалів.
- Використовувати сторітейлінг. Дуже важлива подача контенту. Треба витримати баланс між стилем викладу інформації та фактами.
- Ділитися прикладами. Тематичні дослідження відносно реального застосування послуг та продуктів компанії клієнтами якнайкраще вказують на переваги. Історії повинні детально розповідати, як вирішились конкретні проблеми клієнта та яку користь принесли.
- Не боятись технічної термінології. Професійні терміни демонструють досвід та авторитетність, вказують на глибоке розуміння теми.
- Створювати “вічнозелений” зміст. Контент має залишатись актуальним для користувача впродовж тривалого часу, коли б він до нього не звернувся.
- Адаптувати матеріали під пошуковий інент. SEO-оптимізація контенту під алгоритми пошукових систем покращить позицію та індексацію веб-сайту.
- Застосовувати відео-контент. Сучасна людина сприймає краще інформацію візуально, читають все менше. Тому актуальні тематичні відео заманять користувачів.
Основна рекомендація для ІТ-компаній – не слід фокусуватись на одній стратегії та надто довго працювати над однією публікацією. Цікавість споживачів має підживлюватись постійно, але без поступок у якості контенту.