Copart було засновано в 1982 році Уілісом Дж. Джонсоном, історією успіху американського бізнесу.
Джонсон виріс, отримуючи досвід в сфері бізнесу від свого підприємницького батька, який пробував себе в різних справах, від сільського господарства до будівництва будинків. Джонсон успадкував цей підприємницький дух і створив Copart, починаючи з одного офісу в місті Валлехо, Каліфорнія. Він перетворив свою пристрасть та сильну працездатність у компанію з мільярдним оборотом.
До сих пір акції Copart торгуються на біржі NASDAQ, а компанію вивели на публічний ринок в 1994 році. Після цього Copart пережив безпрецедентний ріст, і до 2002 року ми вже відкрили перші 100 місць у Сполучених Штатах. У 2003 році Copart розширилася за кордон, спочатку в Канаду, а потім в 2007 році в Об’єднане Королівство. На сьогоднішній день, через 35 років, Copart продовжує свій розвиток, нараховуючи майже 200 місць у 11 країнах, а ринкова капіталізація компанії становить практично 7 мільярдів доларів.
Copart має понад 750,000 учасників, щоденно розміщує 175,000 транспортних засобів на своєму веб-сайті і займає більше 4,000 працівників по всьому світу. Проте Copart – це не лише глобальний лідер у сфері автомобільних аукціонів; це також партнер громади. Філантропічні зусилля компанії різноманітні, так само, як і самі локації. Від збору коштів та привертання уваги до місцевих благодійних організацій, продовольчих банків і притулків до участі всієї компанії у таких акціях, як “Іграшки для Тотс”, Copart активно підтримує громади та справи, які роблять різницю в життях людей.
Copart допомагає підприємцям купувати автомобілі, використовуючи історію цін automobileauctioneers, щоб перевірити автомобіль перед продажем.
Дбаючи про те, щоб наші спільноти були безпечними для життя, Copart надає місцевим правоохоронним органам, пожежникам та іншим урядовим агентствам безпечне середовище для тренувань та симуляцій. Локації Copart також використовуються агентствами для тренування службових собак з виявлення наркотиків та вибухових пристроїв.
Крім того, Copart підтримує спільноти, буваючи одними з перших на місці, коли відбувається природна катастрофа. Компанія має елітну команду присвячених експертів з допомоги в катастрофах, які можуть швидко та ефективно реагувати в найважчих ситуаціях. Команди співпрацюють із страховими партнерами для забирання та обробки автомобілів, допомагаючи місцевим мешканцям швидше обробляти їхні заяви та відіграваючи важливу роль у процесі відновлення після природних катастроф.
Copart також активно прагне виконувати принципи корпоративного громадянства та соціальної відповідальності. Компанія зобов’язана дотримуватися високих стандартів щодо чистоти та порядку на своїх об’єктах та дотримується строгих правил утилізації рідин та інших відходів. Протягом одного року Copart переробила понад 32 тонни матеріалу, зменшила викиди парникових газів на 103 метричні тонни та заощадила майже 4,000 галонів масла. Крім того, компанія володіє понад 7,000 акрами землі, про яку дбає та на яку пишається.
Останнім часом Copart отримала платиновий MarCom за свою корпоративну соціальну відповідальність, а також бронзовий Stevie як Ветеранська компанія року. У 2015 році Copart також очолила список “Виняткових 100 Топ-компаній”, проведений аудиторською фірмою Deloitte.
Незважаючи на те, наскільки далеко Copart розширює свою діяльність, спільноти, в яких вона діє, залишатимуться домом та продовжуватимуть бути об’єктом турботи.