Що станеться з автомобілем, якщо він стоятиме всю зиму у дворі чи в гаражі

Автомобілі, які не експлуатуються та стоять на вуличних парковках усю зиму, часто називають «пролісками». Такі машини схильні до виникнення різних технічних проблем через свою тривалу бездіяльність у несприятливих погодних умовах.

По-перше, у них дуже швидко розряджається акумуляторна батарея.

Навіть при вимкненому запаленні деякі системи автомобіля – сигналізація, бортовий комп’ютер та інші – продовжують споживати невеликий струм. А сильні морози ще більше пришвидшують розрядку. Вже через 10 днів при -15 ° С акумулятор може повністю сісти. Тому рекомендується хоча б раз на місяць заводити такі машини. Також можна використовувати зарядні пристрої або тимчасово знімати акумулятор на зберігання у тепле приміщення.

По-друге, від впливу сонячних променів та морозу висихає та тріскається гума – покришки, щітки склоочисників, різні ущільнювачі та прокладки.

З потрісканих деталей починають просочуватися експлуатаційні рідини. Наприклад, текти антифриз із системи охолодження. Регулярні пуски двигуна не дадуть гумі пересохнути.

По-третє, залишені під снігом машини дуже схильні до корозії.

Іржавіють деталі кузова, підвіски, гальмівної системи. Тому важливо періодично прибирати сніг з автомобіля та обробляти кузов спеціальним антикорозійним складом.

По-четверте, через тривалу бездіяльність може статися закисання деяких металевих частин — гальмівних колодок, диска зчеплення.

Тоді автомобіль не зможе рушити з місця. Щоб цього уникнути, перед консервацією машини не рекомендується включати гальмо стоянки, краще встановити упори під колеса.

І нарешті, при тривалому простої псуються експлуатаційні рідини — моторна олія втрачає свої властивості і потребує заміни, бензин у баку погіршує якість. Тому після тривалої стоянки потрібно злити старе паливо та залити свіже.

Таким чином, щоб уникнути безлічі проблем з «пролісками», автовласникам рекомендується регулярно запускати і прогрівати двигун взимку, прибирати сніг з автомобіля та обробляти кузов антикорозійними засобами.