Розмитнення “евроблях”: з’явилися нові терміни і ціни

Верховна Рада підтримала два законопроекти, що пропонують дати можливість разового розмитнення авто на іноземній реєстрації за 1000 євро.

Рада прийняла в першому читанні законопроекти 4643-д і 4644-д.

Ціна

Вона буде залежати від трьох показників:

  • об’єму двигуна (сума ставки розраховується множенням показника на коефіцієнт)
  • року випуску (якщо від дати її виготовлення пройшло менше 10 років, то ця ставка не нараховується);
  • типу двигуна (якщо авто на дизелі, треба доплатити ще 100 євро).

Як проходить розмитнення

Для цього кроку (з брокерами) необхідно підготувати документи:

  • техпаспорт, в якому вказана адреса відділу комунікацій;
  • паспорт з ідентифікаційним кодом;
  • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
  • договір купівлі-продажу (купча), згідно з яким визначено умови того, який, у кого і за скільки автомобіль ви купуєте. Документ існує в двох примірниках – один у покупця, другий – у продавця;
  • інші документи (якщо є), що підтверджують вартість авто: інвойс, експортна декларація і т.д.

Далі з пакетом документів потрібно поїхати в закордонний відділ комунікацій, який вказаний в техпаспорті, і зняти автомобіль з обліку. На місці, після отримання транзитних номерів, слід стати в електронну чергу з талоном.

Далі заповнюються бланки. Техпаспорт заберуть і видадуть тимчасовий.

Вартість необхідної експортної декларації – 50-100 євро. Потрібно оплатити суму митних платежів на рахунок митниці.

Після всього цього власник авто отримує номер попередньої декларації. З ним можна виїжджати за кордон.

За проштамповування документів на кордоні беруть 100-300 гривень. Після його проходження у власника буде 10 днів, щоб зробити техогляд і приїхати в зону митного оформлення – митний термінал, пройшовши сертифікацію. Митний інспектор проведе огляд автомобіля, “прожене” його по базі, порівнюючи із середньою ринковою ціною.

Після проходу всього можна їхати в МРЕВ, де була електронна черга.