Акцію FEMEN у Вінниці знімали на замовлення російського телеканалу RT

Після спалення секстримісткою Алісою Виноградовою у Вінниці декоративного «трамвайчику» містом ширилися різні чутки. Їх не деталізували, а слідчі поліції та прокуратура начебто «видихнули», коли міськсуд погодився залишити киянку під «нічним» домашнім арештом. Втім, якщо відслідкувати розповсюдження «палаючого» відео, то легко дізнатися, хто його замовник.

Згадаємо передісторію. Так, 14 листопада минулого року о 06:48 активісти секстриміського руху «Femen» через власну сторінку у Facebook вказали про підпал фотолокації на вулиці Соборній у Вінниці та виклали кілька світлин.

Починаючи з 07:25 ця новина отримала активне поширення в електронних інформаційних ресурсах загальнодержавного та регіонального масштабу. А лише з 12:00 (за київським часом) до інформації почали додавати відео, зроблене на місці події. Пізніше, у Вінницькому міськсуді «героїня» акції А. Виноградова зазначала, що знімали підпал невідомі журналісти, а як вони там опинилися, вона пояснити не може. За словами молодої жінки, журналісти завжди опиняються поряд, хоча вона не повідомляє про місця акцій.

Шляхом моніторингу відеоплатформ вдалося вияснити, що першоджерелом, тобто першим ресурсом, який виклав відео з підпалом «декоративного трамвайчику», став сайт відеоагенції Ruptly.tv. Офіс ресурсу знаходиться у Берліні. Щоб виключити помилки, оскільки є різниця у часових поясах, то зазначимо час з прив’язкою до місця.

Так, о 06:40 (GMT, тобто по Гринвічу) або 08:40 (за київським) відеозапис завантажено на сторінку електронного ресурсу «ruptly.tv», де додано фірмовий логотип ресурсу «ruptly». Видання, що себе поважає не «ліпить» лого на чужий матеріал. Він має бути «власного виробництва».

Далі, о 06:50:02 (GMT) або 08:50:02 (за київським) відеозапис розміщено на каналі «ruptly.tv» відеохостингу «vbox7.com». У цьому випадку відео вже не містить будь-який логотипів та елементів цензури.

І наостанок, о 07:55 (GMT) або 09:55 (за київським) матеріал опубліковано на офіційній сторінці «ruptly.tv» порталу YouTube з власним логотипом.

Таким чином, фактично у мережі існують два абсолютно однакові версії відео з «вінницької» акції. Одна брендована, інша – ні. Звісно, це не є твердженням, що штатний оператор агенції перебував у Вінниці. Можливо, редактори знайшли фрілансера, який виконав конкретну роботу на замовлення, або потім продав тій редакції, яка більше запропонувала. Як варіант.

З іншого боку, а чи завжди Ruptly.tv відслідковує діяльність сектримісток? Можемо проаналізувати останні «витівки» FEMEN. Так, 5 січня у Києві «потужна» за вагою сектримістка влаштувала «голу» акцію біляпосольства США.

Вона не зацікавила телеканали з-за кордону. А сайт організації розмістив лише фото. У той же день у Парижі відбувалася акція проти методів президента Туреччини Р.Т. Ердогана, який приїхав до Франції. І вищезгаданий телеканал вів власну зйомку, тому і розмістив відео з логотипом.

До речі, цей телеканал полюбляє акції, які пов’язані з Петром Порошенком. Брендоване відео викладено з «чорної п’ятниці» у магазині «Рошен» 24 листопада, підпалення іграшкових ведмедиків біля магазину цієї ж компанії 31 жовтня у Києві, а також «трамвайчику» у Вінниці. Можна припустити, що є певна вибірковість.

Зазначимо,  Ruptly є відеоагенцією, яка входить до складу відомої телевізійної компанії «Russia Today» зі штаб-квартирою в столиці Німеччини Берліні. За інформацією з відкритих джерел, фінансування всіх проектів, пов’язаних з RT, здійснюється за рахунок коштів державного бюджету Російської Федерації.

Внутрішньополітичні чвари в Україні та критика чи підтримка Порошенка, як президента, немає жодного відношення до конкретного матеріалу. Більш того, у NaПарижі відсутні підстави вважати, що А. Виноградова буда обізнана про те, де опублікують відео з її акції. Також не варто однозначно стверджувати, що оператор навмисно працював на RT.

Источник: naparise.com





Все последние новости Украины сегодня и новости дня в мире на News UA