Витрати бізнесу на виконання податкових обов’язків значно скоротяться

За І півріччя 2012 року до органів державної податкової служби надійшло понад 44,7 мільйонів електронних документів.

Дві третини з них (29,5 млн.) – це податкові накладні та розрахунки коригування до них, що надійшли на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних. Решта (15,2 млн.) – податкова звітність, повідомлення про відкриття/закриття рахунків у банківських установах, запити на отримання довідок тощо.

Впровадження електронного документообігу заощадило понад 650 тонн, або 10 залізничних вагонів паперу, зменшило витрати бізнесу на придбання бланків, вирішило питання черг у дні масового подання звітності, суттєво скоротило кількість скарг.

Набрання чинності з 1 липня 2012 року Закону України “Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення деяких податкових норм” від 24 травня 2012 року № 4834-VI заклало підвалини для безпаперового обігу податкових накладних у майбутньому.

Змінами до статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що платник ПДВ може надавати контрагенту лише електронну податкову накладну за умови її реєстрації в ЄРПН. При цьому складання податкової накладної у паперовому вигляді необов’язкове.

У червні поточного року вже 45,5 тис. платників податків направили на реєстрацію до ЄРПН 4,3 млн. податкових накладних із сумою ПДВ до 10 тис.грн. У липні вони зможуть відмовитись від їх збереження у паперовій формі.
За інформацією веб-сайту ДПС України

Залишити відповідь