“Перші кроки” трамвая по проспекту Коцюбинського

Трамвай “зрушив”. Сесія міської ради прийняла перше офіційне рішення щодо майбутнього трамвайного маршруту по проспекту Коцюбинського

Сьогодні, шостого липня, депутати затвердили відстань трамвайного шляху до житлових будинків.

“Відповідно до державних будівельних норм і законів України, міська рада вирішила: Погодити відстань від осі трамвайної колії по проспекту Коцюбинського (на відрізку від площі Перемоги до залізничного вокзалу) до житлових та громадських будівель в розмірі до 10м.”, – йдеться в рішенні міськради. Для порівняння – на Соборній ця відстань складає близько 17-20 метрів.

– Ми розглядаємо можливість, щодо пуску трамваю до залізничного вокзалу через проспект Коцюбинського, – каже міський голова Володимир Гройсман. – Зараз ми робимо усі розрахунки. Ми розуміємо, що на цій ділянці є певна завантаженість транспортом. Але проектні рішення, які ми зараз робимо дадуть нам відповідь на те, як можна розмістити трамвайне сполучення і як потрібно організувати дорожній рух та паркування. Ми розуміємо, що проект буде дороговартісним, тому ведемо переговори щодо потенційних джерел його фінансування. Поки я не можу говорити про конкретний початок робіт та їх терміни.

За словами міського голови, сьогоднішнє рішення про відстань від осі трамвайної колії до житлових будинків, скоріш за все, буде відображено в майбутньому проекті по будівництву колії.

Одночасно, відповідно до законодавства України (державних будівельних та санітарних норм), відстань від осі колій до будинків повинна бути не меншою ніж 19,8 метри. Разом з тим в законодавстві існує примітка, за якою міськрада має право коригувати цю відстань.

У мерії обіцяють, що все буде зроблено кращим чином. Крім того, за словами міського голови, запуск трамваю по проспекту Коцюбинського не приведе до демонтажу трамвайних колій по Червоноармійській та Фрунзе.

– Навпаки, мова йде про розширення трамвайного сполучення, – каже він. – Це стратегічно важливий проект і в його рамках ми ні в якому разі не розглядаємо демонтаж інших колій.

За матеріалами
РІА

Залишити відповідь

Share via