Украинский олигарх рассказал, как можно решить ситуацию на Донбассе

Украинский бизнесмен, акционер ДТЭК Ринат Ахметов выразил соболезнования в связи с трагической гибелью шахтеров ДТЭК в Луганской области в результате боевых действий.

“Прежде всего я хочу выразить искренние глубокие соболезнования родным и близким погибших, пожелать скорейшего выздоровления раненым. И сказать: мы никого никогда не оставляем в беде”, — говорится в заявлении Ахметова.

По его словам, решить конфликт на Донбассе можно лишь путем переговоров.

“Надо садиться и договариваться, надо идти на компромисс, навстречу друг другу. Иначе люди будут гибнуть дальше, матери будут терять детей, дети — отцов. Сколько трагедий еще должно случиться, чтобы этот призыв был услышан?” — подчеркивается в заявлении.

“Я не устану повторять: людям Донбасса нужен мир. Украине нужен мир. И это должны понять, должны принять все стороны конфликта. У нас есть одно оружие: стол переговоров”, — подытожил Ахметов.

Как сообщалось, в четверг в результате попадания артиллерийского снаряда в автобус, перевозивший горняков ДТЭК “Шахтоуправление “Червонопартизанское”, погибли четверо горняков, еще 16 ранены.

“Четверо погибли, 16 ранены, двое тяжелораненых находятся в реанимации”, — сообщил генеральный директор ДТЭК Максим Тимченко на брифинге в Киеве в пятницу.

Он также заявил, что ДТЭК принял решение о временном прекращении работы 4 шахт в Луганской области: “Красный партизан”, “Ровеньковская, “Луганская” и 71 Индустрии. Шахты остановлены в целях безопасности для жизни и здоровья сотрудников.

М.Тимченко отметил, что на этих четырех шахтах работает около 4,5 тыс. человек.

Кроме того, остановлена работа двух обогатительных фабрик.

Источник: http://delo.ua/ukraine/ahmetov-prodolzhaet-uverjat-chto-konflikt-na-donbasse-mozhno-res-241291/

2 thoughts on “Украинский олигарх рассказал, как можно решить ситуацию на Донбассе

  1. Тільки через переговори до миру.І ще.Так як я пишу свій проект Конституції ,то для глави про децентралізацію,хотіла знати більш точно,що хочуть донеччани.Непогано було б,якби Ваші лідери прочитали,наприклад,мій проект,а точніше Ст,3.Де вказано,на що держава має виняткове право.Може,донеччани хотіли б деякі права залишити за своєю територією.Тобто мати розширену автономію. Думаю,що право на двомовність Вам не зашкодить.Коли громадянин має право офіційно користуватися своєю мовою, і адміністрація зобов’язана
    поважати це право, оснащувати свої офіси (громадські, правосуддя і школи) двомовним персоналом. Будь ласка,опублікуйте і інтернеті свої побажання щодо автономії.Також можете підготувати спеціальний Статут свого регіону.

  2. Мій варіант децентралізації. Стаття 3
    Законодавча влада здійснюється державою та регіонами (областями) відповідно до Конституції і міжнародних зобов’язань..
    Держава має ексклюзивні (виключні) законодавчі повноваження в наступних питаннях :
    а ) зовнішня політика та міжнародні відносини держави; державні відносини з Європейським Союзом ;державні відносини з Митним Союзом; Право притулку і правовий статус громадян не громадян Республіки;
    б) нелегальна імміграція ;
    в) відносини між Республікою і релігійними конфесіями ;
    г) оборони та збройних сил ; державної безпеки; зброї , боєприпасів та вибухової речовини ;
    д) валюти , захисту заощаджень і фінансових ринків; захисту конкуренції ; валютної системи ; оподаткування та бухгалтерської системи держави; баланс у фінансових ресурсів;
    е) державних органів та відповідних виборчих законів; державніих референдумів ;
    г ) правової та адміністративної організації держави та національних державних органів;
    ч) громадського порядку і безпеки , за винятком поліції і місцевого самоврядування;
    я ) громадянства , цивільного стану та реєстрації ;
    л) юрисдикції і процесуальних норм; цивільного права і кримінального права; адміністративної юстиції ;
    м ) визначення базових рівнів послуг з цивільних і соціальних прав , які повинні гарантуватися на всій території країни ;
    п) загальних стандартів освіти;
    о) соціального страхування ;
    р ) виборчого законодавства , керівних органів і основніих функцій громад , районів і міст адміністративних центрів ;
    Q) митниць , захисту національних кордонів і міжнародної профілактики ;
    г) ваги , міри і визначення часу ; координації статистичних і комп’ютеризованих даних державної адміністрації ,та на регіональному і місцевому рівнях; інтелектуальної власності;
    с) охорони навколишнього середовища , екосистеми та культурної спадщини .

    Питання паралельного законодавства , до яких відносяться : міжнародні відносини ,відносини з Європейським союзом та Митним союзом з Регіонами (Областями) ; зовнішньої торгівлі; охорона і безпека праці ; освіта , автономія навчальних закладів та за винятком освіти і професійної підготовки ; професії ; наукові і технологічні дослідження та підтримка інновацій у виробничих секторах ; охорона здоров’я; харчування ; спортивні організації ; цивільний захист ; уряд території ; порти і цивільні аеропорти ; великі транспортні мережі та навігації ; організація комунікацій; виробництво , транспортування і національний розподіл енергії; допомога по безробіттю; гармонізація з державним бюджетом та координація з державними фінансами та системою оподаткування;розвиток культурної спадщини і середовища та сприянні організації та проведення культурних заходів; ощадні банки , сільські банки , кредитні компанії регіонального (областного ) характеру; земельні та сільськогосподарські кредитні установи регіонального (областного ) характеру . У питанні паралельного законодавства, законодавча влада належить регіонам (областям) , за винятком визначенних основних принципів , зарезервованих державним законодавством.
    Регіони (області) мають законодавчі повноваження щодо будь-якого питання, яке явно не обумовлене державним законодавством .

    Нормативноправові повноваження , покладені на державу в питаннях з ексклюзивного законодавства , можуть делегуватись в регіони .Нормативноправові повноваження з усіх інших питань, покладені на регіони . Громади , райони і великі міста мають нормативноправові повноваження в організації та виконанні обов’язків,покладених на них..
    Регіональні закони повинні усунути всі перешкоди , які заважають рівності чоловіків і жінок у соціальному, культурному та економічному житті і сприяти забезпеченню рівного доступу жінкам і чоловікам до виборних посад .
    Регіональний закон ратифікує наміри Регіону з іншими регіонами ,а також з окремими органами Громади щодо кращого виконання своїх функцій .
    У питаннях , що входять в його компетенцію , Регіон може укладати угоди і наміри з іноземними державами , а також з місцевими органами влади іншої держави , у випадках і формах , регульованих законами держави.
    Стаття 4
    Адміністративні функції віддані громадам,окрім тих,що для забезпечення здійснення унітарності (єдності),покладені на райони,великі міста,регіони і державу, на основі принципів субсидіарності (вертикальна субсидіарність) , диференціації та адекватності.
    Громади , райони і великі міста наділені власними адміністративними функціями і тими, які надані їм державним чи регіональним законом , відповідно до їх повноважень .
    Державним законом встановлюються форми координації між центром і регіонами в питаннях , згаданих у підпунктах б) і ч. ) другого абзацу статті 3 , а також встановлюються інші форми угоди і координації в галузі охорони культурної спадщини.
    Держава , регіони , великі міста , райони і громади сприятимуть автономній ініціативі громадян , індивідуальній і в асоціації , для розвитку їх діяльності , яка становить спільний інтерес , на основі принципу субсидіарності (горизонтальна субсидіарність) .

Залишити відповідь