Що робити, якщо не генерується COVID-сертифікат у додатку “Дія”: покрокова інструкція

У додатку “Дія” з різних причин може не генеруватися сертифікат про вакцинацію від коронавірусу.

У МОЗ вирішили пояснити українцям, що і в якому разі потрібно робити, щоб його генерувати.

Статус “Немає інформації про вас”

Спочатку спробуйте змінити пристрій входу до програми – якщо робили це через телефон, спробуйте через комп’ютер. Якщо ж скрізь з’являється ця помилка, потрібно звернутися до сімейного лікаря або лікаря, який робив вам щеплення, які повинні перевірити ваші персональні дані.

Які дані слід уточнити лікарю:

  • ПІБ українською та англійською мовами, як у паспортних документах.
  • Реєстраційний номер облікової картки платника податків, який раніше називався індивідуальний податковий номер — ІПН.
  • УНЗР — це унікальний номер запису, який вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру та допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини.
  • Дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження.
  • Актуальний номер телефону, на якому можна приймати та надсилати смс.

Також попросіть лікаря перевірити, чи не внесли до бази даних випадково дубль вашого профілю. Також буває, що ваш профіль збігається із профілем іншої людини.

Статус “Помилка генерації сертифіката” після запиту на COVID-сертифікат

Вам потрібно звернутися до сімейного лікаря або лікаря, який робив вам щеплення з проханням перевірити ваші персональні дані.

Статус “Сертифікат про вакцинацію недоступний”

Потрібно звернутися до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли. Оновіть мобільну програму, після чого надішліть запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробіть це через портал “Дія”.

Статус “Сертифікат про вакцинацію недоступний” з таким текстом “Ви щепилися не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення”

Якщо ви отримали щеплення за межами України, сформувати сертифікат COVID неможливо. МОЗ працює над такою можливістю.

Статус “Номер партії вакцини помилковий”

Потрібно уточнити цей момент у лікаря, який робив щеплення та вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я.

Статус “На жаль, сталася помилка”

Вам слід написати в технічну підтримку порталу та програми “Дія”.