Київстару вдалось майже усунути перебої зі зв’язком внаслідок хакерської атаки. Водночас в компанії відповіли, коли почнуть виплачувати компенсації клієнтам, що були тривалий час без мобільного зв’язку та інтернет-з’єднання.
Власне, вранці 12 грудня люди помітили перебої у роботі мобільного оператора Kyivstar. Станом на 18 грудня ситуація значно покращилась, хоча певні проблеми вже ще потребують часу для усунення, що зрозуміло зі заяв фірми.
Бонуси та компенсації для абонентів
У пресслужбі Київстару констатують, що будуть нараховувати бонуси та виплачуватимуть компенсації для абонентів після завершення усіх стабілізаційних заходів – тобто тоді, коли вдасться відновити працездатність на усі 100%.
Нарахування бонусів та компенсацій абонентам, які не могли користуватися послугами зв’язку через хакерську атаку, здійснять лише після повної стабілізації роботи мережі та запуску всіх послуг,
– пишуть ЗМІ з посиланням на речницю компанії Ірину Леліченко.
Відомо, що для якнайшвидшого відновлення послуг мобільний оператор залучив весь наявний персонал регіонів. Водночас важливо, що на період стабілізаційних заходів послуга мобільного передавання даних може працювати зі зниженою швидкістю.
Більше про хакерську атаку
- Відповідальність за атаку на мобільного оператора взяло на себе російське хакерське угрупування “Сонцепьок”. Згодом у СБУ заявили, що розслідують обставини того, що сталося. А ця так звана “організація” є підрозділом спецслужб Кремля.
- У Зеленського наголосили, що ворог прагне занурити нашу державу в хаос, тому й завдає ударів по критичній інфраструктурі. У цьому кейсі йдеться про кібератаку на систему зв’язку, але не варто забувати, що щодня загарбники намагаються знищити нашу енергетику.
- Крім того, в міноборони Великої Британії констатували, що ця атака на Київстар, вочевидь, була найруйнівнішим ударом по українській мережі за весь час від початку повномасштабного вторгнення у лютому 2022 року.