PR агенція PointeR Agency провела опитування серед власників і топ-менеджерів бізнесу, які представляють найрізноманітніші сфери діяльності, яке покликане показати реальну картину того, яким ЗМІ такі люди уділяють увагу. Питання стосувалися рівня довіри та періодичності відвідування ресурсів в інтернеті.
Отримані PointeR Agency результати говорять про те, що майже 70% опитаних кілька разів на день заходять на ті чи інші ресурси для перевірки новинної стрічки, а більш 20% роблять це як мінімум один раз на день. У той же час, менше 10% опитаних цікавляться свіжими новинами лише раз на тиждень. Агенція PointeR Agency при цьому звертає увагу на той момент, що не один з опитаних не сказав, що не цікавиться новинами зовсім.
Ресурси лідери опитування агенції PointeR Agency
Відповідно до проведеного PointeR Agency опитування, соціальна мережа Facebook посідає перше місце серед каналів отримання новин серед бізнес аудиторії, 86% опитаних отримують новини саме таким чином, а на другому місці знаходиться Telegram-канали. Олександр Селін – CEO PointeR Agency, в даному випадку підкреслює, що це саме ті джерела, які надсилають новини прямо в смартфон, і це стосується не тільки постів приватних людей, але також і сторінок, які ведуть новинні видання. Що ж стосується прямих заходів на новинні сайти, то відсоток аудиторії, яка отримує новини таким чином виявився досить невеликим.
Близько 20% опитаних PointeR Agency також отримують новини по радіо і за допомогою YouTube каналів. Найменше використовується інформація з теленовин, а також з друкованих засобів масової інформації. Але і тут не обійшлося без винятків, так як 70% опитаних сказали, що цікавляться галузевими спецпроектами на таких медіа, а 55% керівників читають також спеціалізовані засоби масової інформації і сайти, присвячені їх галузі.
Рейтинг новинних сайтів виходячи з опитування PointeR Agency
Серед українських новинних сайтів, найбільший рівень довіри мають топові засоби масової інформації на суспільно-політичну та ділову тематику. Серед них «Уніан», «Українська правда», «Ліга.нет», «Новое время», «Дело.ua» та інші…
Співвласник PointeR Agency Олеся Стойко, додала, що карантин істотно вплинув на відвідуваність топових новинних ресурсів, які в березні вдвічі збільшили свої показники відвідуваності. При цьому в лютому, в порівнянні з січнем великої різниці помічено не було. Більш того, в подальшому, бізнес аудиторія, яка звикла отримувати інформацію з таких каналів і в майбутньому буде приділяти їм увагу.
Інформація про PointeR Agency
Агенція PointeR Agency працює на ринку маркетингових послуг з 2012 року, і в рейтингу видавництва «Економіка» сьогодні перебуває в ТОП-10 кращих PR-агенцій в Україні. Основною спеціалізацією PointeR Agency є просування складних послуг в B2B сегменті. Основними послугами є: PR-супровід, робота із засобами масової інформації та антикризові комунікації.