За останні роки ціни на нові кросовери зросли майже вдвічі, що спонукало багатьох прихильників позашляховиків з нульовим рівнем викидів звернути увагу на ринок вживаних автомобілів. Однак заглиблення у сферу купівлі вживаного автомобіля пов’язане з численними невизначеностями, особливо щодо довгострокової надійності таких транспортних засобів.
Після виходу на ринок Mazda CX-5 зіткнулася з широкою критикою за свій своєрідний вибір 2- і 2,5-літрових бензинових двигунів SkyActiv-G, які спочатку здавалися напрочуд витривалими завдяки інноваційним технологіям.
Проте з часом ці двигуни стали головною подією в історії компанії, завоювавши репутацію виняткової надійності. Як механічна, так і автоматична трансмісії працювали добре. Однак Mazda зазнала невдачі з дизельним двигуном CX-5, що стало сигналом до рекомендації триматися подалі від таких моделей.
Mitsubishi Outlander
Ще один японський позашляховик, Mitsubishi Outlander, виявився надійним для своїх власників. Вибір на користь старого, але перевіреного 2-літрового двигуна 4B11 – мудрий вибір. Однак існує застереження щодо трансмісії.
Перші моделі Outlander, оснащені варіатором JF011E без додаткового радіатора охолодження, стикалися з проблемами перегріву трансмісії. Деякі власники встановлювали власні системи охолодження, що спонукало Mitsubishi вирішити цю проблему в наступних моделях.
Toyota RAV4
Замикає трійку лідерів кросовер, здатний витримати до півмільйона кілометрів без значних ремонтів, улюблений багатьма Toyota RAV4. Версії, оснащені 2- і 2,5-літровими бензиновими двигунами, продемонстрували неабияку надійність, тоді як варіант з дизельним двигуном викликав занепокоєння.
Як механічна, так і автоматична трансмісії працювали на відмінно, не завдаючи головного болю своїм власникам. Єдиною рекомендацією з технічного обслуговування є регулярна заміна рідини.